سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبريز/

لزوم افزایش تولید محصولات کشاورزی و توریسم درمانی

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: لزوم افزایش تولید محصولات کشاورزی، توریسم درمانی و سایر روش‌ها برای درآمدزایی برای کشور باید در راستای اقتصاد مقاومتی دنبال شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد حسن‌نژاد در همایش بررسی اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی در شهرستان مرند با اشاره به تحریم‌های دشمنان در سه دهه گذشته اظهار کرد: اقتصاد تک محصولی، اصلاح الگوی مصرف و جدا شدن از وابستگی نفت و همچنین نقش کشاورزان و بهره‌برداران در لوله‌گذاری و صرفه‌جویی در آب کشاورزی، تولید و صادرات میوه و تشکیل شرکت‌های یکپارچه سازی اراضی کشاورزی و فرآوری و بسته‌بندی باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دنبال شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید دست از نفت و اقتصاد تک محصولی بکشیم، اظهار کرد: دشمنان با تحریم تکنولوژی، نفت و بانک مرکزی می‌خواهند ما از لحاظ علمی عقب بمانیم، پول نداشته باشیم، نتوانیم محصول خارجی بخریم و در نتیجه تورم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آنها منتظرند تا در نتیجه این تورم همراه با رکود، مردم به انقلاب پشت بکنند در حالی که هرگز به هدف خود نخواهند رسید یادآوری کرد: در دنیا بودجه های مالی را از مالیات تامین می کنند و ما هم در راستای کاهش وابستگی‌های نفتی باید به این امر توجه کنیم.

حسن‌نژاد با بیان اینکه اگر ما به جای نفت فرآورده‌های نفتی را تولید و صادر می‌کردیم الان وضعمان به مراتب بهتر بود، ادامه داد: لزوم افزایش تولید محصولات کشاورزی، توریسم درمانی و سایر روش‌ها برای درآمدزایی برای کشور باید در راستای اقتصاد مقاومتی دنبال شود./ج1

برچسب ها: مجلس ، کشاورزی ، توریسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.