سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

همایش تازه های ارتوپدی اندام های فوقانی، در کرمان

همایش تازه های ارتوپدی اندامهای فوقانی از 25 تا 27 اردیبهشت 92 در کرمان برگزار می شود

امیررضا صادقی فر ، دبیر علمی این همایش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان مهلت ارسال مقالات را اول بهمن امسال تا بیستم فروردین 92 اعلام کرد و اظهار داشت: علاقمندان می توانند برای ارسال مقاله به پایگاه اطلاع رسانی همایش به نشانی www.orcongress.kmu.ac.ir مراجعه و پس از نام نویسی و دریافت نام کاربری و کلمه عبور مقاله خود را ارسال کنند.

وی افزود : این همایش دارای امتیاز بازآموزی برای متخصصان ارتوپدی،جراح عمومی، جراح ترمیمی، بیهوشی، طب فیزیکی و کارشناسان فیزیوتراپی و پرستاری است.

صادقی فر با اشاره به نقش و عملکرد اندام فوقانی و دست ، به نمایندگی از تمامی عضلات، اعصاب و استخوان های آن تصریح کرد: درطب نیز جایگاه اندام فوقانی و ظرافت های به کار رفته در توزیع اعصاب و منشاگیری عضلات و اتصال استخوان ها و رباط ها ذهن هر متفکری را به تسبیح و تعظیم الهی وا می دارد از این رو اهمیت آگاهی از اختلالات بیماری ها و حوادثی که این اندام را به مخاطره می اندازد بیش از پیش مهم جلوه می کند.

وی گفت: همایش تازه های ارتوپدی اندامهای فوقانی از 25 تا 27اردیبهشت 92 به همت انجمن جراحان ارتوپدی ایران ـ شاخه کرمان و دانشگاه علوم پزشکی کرمان با همکاری انجمن جراحان ارتوپدی ایران،انجمن جراحی دست ایران وانجمن جراحان شانه وآرنج ایران برگزار می شود./ب

برچسب ها: همایش ، ارتوپدی ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.