سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

استقرار پنج شركت دانش‌بنيان در تنها مركز رشد دريايي كشور

رئيس مركز رشد واحدهاي فناور دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر با اشاره به ارسال 18 طرح به اين مركز، از داوري 12 طرح خبر داد و گفت: در حال حاضر اين مركز پنج شركت دارد كه سه شركت در دوره رشد مقدماتي، يك شركت در دوره رشد و يك شركت در مرحله استقرار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ دامون رزمجويي با بيان اين مطلب گفت: مركز رشد واحدهاي فناور دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر به عنوان تنها مركز رشد دريايي كشور، با ارائه خدماتي از ايجاد و توسعه فناوري و حرفه‌هاي جديد پشتيباني مي‌كند.

 

وي با اشاره به افتتاح اين مركز در اسفندماه 89 با حضور معاونت پژوهشي و فناوري وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، يادآور شد: فعاليت رسمي اين مركز با صدور موافقت اصولي توسط كميته تخصصي فناوري از مهرماه 90 آغاز شد.

 

رئيس مركز رشد واحدهاي فناور دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر محورهاي فعاليت اين مركز را شامل صنايع، علوم و فنون دريايي، شيلات، كشاورزي و بيوتكنولوژي، شيمي و مهندسي شيمي- فيزيك،  فناوري اطلاعات و ارتباطات(ICT)، صادرات و واردات و گردشگري عنوان كرد.

 

رزمجويي برگزاري جلساتي با حضور كارشناسان و متخصصان ارگان‌ها و سازمان‌هاي مختلف شهرستان‌هاي آبادان و خرمشهر و با مشاركت اساتيد دانشگاهي، دانشجويان، كاركنان و حرفه‌آموزان در جهت آشنايي با اهداف، خدمات و نحوه فعاليت مراكز رشد، پارك‌هاي علم و فناوري و شركت هاي دانش بنيان را يكي از اقدامات اين مركز برشمرد و خاطرنشان كرد: در اين زمينه تاكنون 6 كارگاه آموزشي برگزار شده‌است؛ حضور در نمايشگاه‌هاي مختلف از جمله نمايشگاه هفته پژوهش در آذرماه 91 و نمايشگاه دستاوردهاي ادارات و سازمان‌هاي خرمشهر و 2 جشنواره از ديگر فعاليت‌هاي مركز رشد واحدهاي فناور دانشگاه علوم و فنون دريايي خرمشهر در اين مدت است./ب

 
برچسب ها: استقرار ، شرکت ، دریایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.