سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

منطقه ویژه اقتصادی برای توسعه استان و جذب سرمایه گذار تلاش كند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: منطقه ویژه اقتصادی باید برای توسعه استان و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی تلاش كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی اصغر عنابستانی در نشست هیأت مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری گفت: منطقه ویژه اقتصادی، نقش مؤثری در شتاب بخشی به توسعه پایدار استان ایفا می كند.

وی با بیان اینكه در حال حاضر، مهم ترین نیاز منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری جذب سرمایه گذار است، ادامه داد: با تكمیل منطقه ویژه اقتصادی، استان در بخش های مختلف متحول می شود.

عنابستانی اظهار داشت: این منطقه ویژه اقتصادی می‌تواند با توسعه و پیشرفت همه جانبه استان و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، بستر لازم را برای ایجاد اشتغال و تولید فراهم كند.

وی بیان داشت: تكمیل و راه اندازی فازهای این منطقه، نیاز به همت، برنامه ریزی و پشتكار جدی مسئولان اقتصادی استان دارد تا بتوان زیرساخت های لازم را برای تحقق این مهم فراهم كرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: با توجه به قابلیت‌های مطلوب استان، برنامه ریزی مطلوب در این مهم، موفقیت‌های چشمگیر اقتصادی را برای مردم و سرمایه گذاران فراهم می كند.

وی تاكید كرد: با اطلاع ‌رسانی مناسب امكانات، بستر لازم برای استقرار واحدهای تولیدی و سرمایه‌ گذاران در این منطقه فراهم می شود و شركت های وابسته به سازمان همیاری شهرداری ها نیز باید برنامه مالی خود و منابع تأمین آن را تدوین كنند.

عنابستانی تصریح كرد: شركت های زیر مجموعه سازمان همیاری شهرداری ها باید با تعامل از وابستگی خود به سازمان كاسته و به صورت مستقل عمل كنند.

وی ادامه داد: تدوین و تبیین ساختار ارتباطی و بودجه ای بین شركت های تابعه سازمان همیاری شهرداری های استان، ضروری است./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.