سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهین چشم انتظار حمایت مسئولین

تیم فوتبال شاهین بوشهر که یکی از تیم های پرطرفدار لیگ برتر بود در آستانه سقوط به دسته دوم قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال شاهین بوشهر که یکی از تیم های پرطرفدار در دوره های نهم، دهم و یازدهم لیگ برتر بود هم اکنون در وضعیت خوبی قرار ندارد و در آستانه سقوط به دسته دوم است.

این تیم که در فصول گذشته در عرصه مدیریت با چالش های زیادی همراه بود با سقوط از لیگ برتر به دسته اول و پس از گذشت چند ماه به علیرضا نعمتی سپرده شد تا وی به عنوان مالک باشگاه فعالیت خود را در این تیم آغاز کند اما عدم حمایت از این تیم مردمی باعث شده است که شاهین بوشهر نیز کم کم به سرنوشت تیم هایی دچار شود که روزگاری در بالاترین سطح فوتبال قرار داشتند ولی پس از سقوط به دسته پایین تر به ورطه نابودی کشیده شدند.

تیم شاهین هم اکنون در گروه اول لیگ دسته یک در رتبه سیزدهم جدول چهارده تیمی قرار دارد و اگر همین وضعیت در این تیم حکمفرما باشد سقوط به دسته دوم دور از انتظار نیست.

مالک باشگاه شاهین نیز از عدم حمایت مسئولین ورزش بوشهر گلایه مند است و اعتقاد دارد اگر از این تیم حمایت شود با توجه به علاقه ای که مردم بوشهر به این تیم قدیمی و ریشه دار دارند، بازگشت شاهین به سطح اول فوتبال کشور دور از انتظار نیست و می توان بازهم شاهین را به عنوان نماینده استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال دید.

هم اکنون باشگاه شاهین بوشهر با مشکلات عدیده مالی روبروست و امیدواریم مسئولین با حمایت به موقع خود از این تیم کاری کنند که شاهینی ها به سرنوشت تیم هایی نظیر آرارات دچار نشود.
برچسب ها: شاهین ، نابودی ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.