سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمزه زرینی: چکش خور اتفاق لیگ، بازیکنانند/اتفاقي نبود، قهرمانی کاله را ثابت می کنیم

دریافت کننده قدرتی تیم والیبال کاله آمل گفت: لیگ امسال در سطح کیفی بسیار بالا و غیر قابل توصیفی برخوردار بود، من تا به حال یک چنین مسابقاتی را تجربه نکرده بودم.

حمزه زرینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در سال های گذشته فقط 2 الی سه تیم جزو مدعیان رسیدن به عنوان قهرمانی محسوب می شدند ولی امسال تعداد مدعیان بسیار زیاد بود به طوری که تیم صدرنشین پنج الی شش باخت را در کارنامه خود کسب کرده است این امر نزدیک بودن تیم ها به یکدیگر را نشان می دهد.

دریافت کننده قدرتی تیم والیبال کاله آمل گفت: بازیکنان آماده و ملی پوش امسال در اکثر تیم های شرکت کننده تقسیم شده بودند و این موضوع از مهمترین عوامل بالا بودن سطح کیفی مسابقات است.

وي ضمن بیان این مطلب که لیگ امسال با برخی کمبودها و معایب همراه بود افزود: در جایکاه من عنوان یک بازیکن نیست که بخواهم در خصوص ایرادات و اشکالات لیگ صحبت کنم ولی متأسفانه برخی ها تمام مشکلات موجود را به گردن بازیکنان به خصوص ملی پوشان می انداختند در صورتی که در بسیاری موارد بازیکنان در بروز حواشی هیچ تقصیری نداشتند اما سیبل تمام صحبت های افراد و فعالان در لیگ بودند.

**افتخاران ملی و رابطه متقابل با لیگ

زرینی صعود تیم ملی به مسابقات لیگ جهانی را یکی از فاکتورهای اصلی بالا بودن سطح فنی لیگ برتر عنوان کرد و گفت: تیم ملی والیبال ایران در طول سالهای اخیر توانسته در عرصه های مختلف نتایج قابل قبولی را کسب کند کسب عنوان قهرمانی در قاره آسیا صعود به لیگ جهانی و.... از عواملی بودند که باعث شد تا بازیکنان برای قدرت نمایی و نشان دادن توانمندی هایشان به منظور دعوت شدن به تیم ملی از تمام پتانسیل خود در طول مسابقات استفاده کنند و والیبال ایران در تمامی ابعاد تیم ملی و لیگ به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

وی در خصوص تیم والیبال کاله آمل اظهار داشت: در ابتدای فصل جاری شروع خوبی را تجربه کردیم ولی در اواسط نیم فصل دوم به دلیل مصدومیت برخی از مهره های کلیدی تیم نتوانستیم مقابل حریفان موفق عمل کنیم و به نوعی تیم ما وارد بحران شد اما رفته رفته با تدابیر کادر فنی و مسئولان باشگاه شرایطمان بهتر شد تا بالاخره به مسابقات پلی آف صعود کردیم.

**در پلی آف باید قدم قدم جلو برویم

وی تصریح کرد: در مرحله پلی آف ما با تیم پیکان بازی داریم در مسابقات مرحله حذفی باید قدم قدم جلو رفت تا به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم که یکی از شرایط اصلی آن تمرکز و ارائه بازی خوب است.

دریافت کننده عضو تیم ملی والیبال اظهار داشت: ما برای راهیابی به فینال امید و انگیزه بسیار زیادی داریم البته این شرایط در تیم پیکان هم حاکم است پس باید برای حضوری بهتر از تمامی توانایی هایمان به منظور شکست حریف استفاده کنیم.

زرینی گفت: ما باید در مسابقات لیگ برتر امسال به عنوان برسیم، باید به همگان ثابت کنیم که قهرمانی سال گذشته تیم کاله آمل اتفاقی نبوده است و ما شایسته این عنوان بودیم.

وی در خصوص وضعیت داوری در مسابقات لیگ برتر امسال اظهار داشت: همانطور که بازیکنان در طول مسابقات رسمی با اشتباهات خود باعث واگذاری نتیجه و یا ست به حریف می شوند این احتمال می رود داوران هم در طول بازی های سطح بالا و حساس لیگ که دچار اشتباه شوند اما نکته قابل توجه در خصوص اشتباهات این افراد این است که بسیاری از بازیکنان خطاهای خود را می پذیرند و در راستای جبران تلاش می کنند اما در سوی داوران به کرات شاهد تکرار اشتباهات بودیم وقتی هم در طول مسابقات اعتراض می کردیم ایراد به رفتار ملی پوشان ربط می دادند در صورتی که فیلم 2 بازی لیگ امسال را در اختیار دارم که ما نتیجه آنها را در پوئن های حساس به خاطر اشتباه داوری واگذار کردیم.

**با انگیزه بالا، مصدومیتم را به فراموشی می سپارم

کاپیتان دوم تیم والیبال کاله آمل در خصوص وضعیت جسمانی خود گفت: در طول مسابقات از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدم، خوشبختانه با مراقبت های پزشکی انجام شده توانستم بدون هیچ مشکلی به مسابقات لیگ ادامه دهم در طول مسابقات امسال آنقدر انگیزه هایم بالا بود که مسائلی مثل مصدومیت و دیگر ضعف ها را می پوشانید.

گفتنی است، تیم والیبال کاله آمل روز چهارشنبه دوم اسفند در نخستین دیدار پلی آف به مصاف تیم پیکان می رود./مح

برچسب ها: زرینی ، لیگ ، قهرمانی ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.