سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غربی ها برنده مسابقه آل استار 2013؛

"کوبی" دوئل جیمز – برایانت را برد

مسابقه آل استار سال 2013 با درخشش ستارگان بسکتبال کنفرانس غرب به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ صبح امروز مسابقه سالانه معروف به آل استار در سالن تویوتا شهر هیوستون برگزار شد که در پایان این بازی نمایشی تیم منتخب کنفرانس غرب موفق شد با نتیجه 143 بر 138 با درخشش کریس پل بازیکن تیم کلیپرز برنده بازی شود.

بازیکنان غرب در کوارتر اول با نتیجه 31 بر 26 برنده بازی شدند و همین اختلاف پنج امتیازی در پایان بازی هم حفظ شد. تیم شرق در کوارتر دوم با 39 بر 38 برنده شد و کوارتر سوم 39-39 مساوی به پایان رسید. تیم غرب وقت پایانی را هم با اختلاف یک امتیاز و نتیجه 35 بر 34 به نفع خود تمام کرد و به این ترتیب یاران کوبی برایانت برنده از زمین خارج شدند.

**رقابت جیمز- برایانت در 50 سالگی مایکل جوردن

کوبی برایانت که در زمان ورود به سالن بر روی کت خود 15 نشان آل استار، پنج قهرمانی NBA ، چهار MVP آل استار، دو عنوان برترین گلزن، برنده اسلک دانک و MVP فصل عادی لیگ داشت، رقابتی اختصاصی با لبرون جیمز ستاره شرق به نمایش گذاشت و دو شوت این بازیکن را هم بلاک کرد. این دو بازیکن بیشترین شباهت را به مایکل جوردن افسانه ای دارند که تولد پنجاه سالگی وی نیز همزمان با بازی آل استار بود.
کوبی با توجه به نمایش شخصی و از آن مهمتر برتری تیمش در این دیدار برنده رقابت تک به تک با لبرون به نظر می رسید.

جیمز در پایان 19 امتیاز داشت و از 18 شوت خود تنها هفت مورد را به گل تبدیل کرد. برایانت هم تنها 9 امتیاز به دست آورد هر چند بازی دفاعی  هشت پاس گل وی هم کاملا به چشم می آمد.

کریس پل اولین بازیکن تاریخ تیم کلیپرز بود که موفق به کسب عنوان با ارزشترین بازیکن آل استار می شد. پل در این بازی 20 امتیاز و 15 پاس گل داشت که بیشترین تعدا پاس گل تاریخ این مسابقه هم محسوب می شود. کوین دورانت هم با 30 امتیاز خود در کنار بلیک گریفین ب 19 امتیاز در سوی غرب به چشم می آمدند.

کارملو آنتونی در طرف شرق با 26 امتیاز و 12 ریباند برترین بازیکن بود.

**برترین دانکر و شوتزن بازی

در رقابتهای دیگر آل استار هم ترنس راس بازیکن سال دومی لیگ موفق شد در مسابقه اسلم دانک عنوان برترین بازیکن را به دست آورده و کایری ایروینگ با 10 امتیاز بهترین بازیکن مسابقه 3 امتیازی شد.

در مسابقه اصلی آل استار هم از حکیم اولاجوان و یائو مینگ دو ستاره سابق تیم هیوستون تقدیر شد./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.