سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قتل‌های زنجیره‌ای در بهارستان صحت ندارد

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با تکذیب وقوع قتل های زنجیره ای دو پسر بچه در شهرستان بهارستان، به تشریح نحوه دستگیری قاتل عامل جنایت یکی از دو پرونده پرداخت.

سرهنگ اصلانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در رابطه با قتل پسر بچه ای در شهرستان بهارستان گفت: پسر بچه ای ساعت 10:30 شب جهت خرید از مغازه سرکوچه منزلشان در منطقه بهارستان از خانه خارج و دیگر بر نمی گردد.

با مفقود شدن این پسر بچه ساعتی بعد پدر وی به کلانتری مراجعه و با اعلام مفقودی فرزندش پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع از سوی پلیس غرب استان تهران آغاز می شود.

هنوز ساعتی از گم شدن این پسر بچه نگذشته بود که ساعت 9 صبح خبر کشف جسدی در زمین های هموار سبزدشت ماموران دایره جنایی و بررسی صحنه جرم را به محل حادثه کشاند .

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با حضور ماموران و اکیپی از عوامل پلیس آگاهی در محل حادثه جسد پس از بررسی های اولیه تحویل خانواده اش شد.

پس از یک هفته پیگیری های پلیس اخبار جدید دیگری مبنی بر مفقود شدن پسر بچه ای 7 ساله موجب شد تا پلیس به سریالی بودن آدم ربایی که یکی از آن ها منجر به قتل شده بود مظنون شوند.

با بررسی های بیشتر و جمع آوری مدارک لازم مشخص شد این دو پرونده ارتباطی با یکدیگر ندارند و در ادامه 50 مظنون به کلانتری منتقل و در بازجویی های به عمل آمده دو نفر آنها به عنوان مضنونان اصلی دستگیر شدند.

با توجه به قرائن و آزمایش های صورت گرفته در نهایت یکی از این دو نفر به نام مرتضی به عنوان قاتل اصلی دستگیر و در بازجویی های فنی به جرم خود اعتراف کرد این متهم که دارای 9 فقره سابقه کیفری شامل سرقت، استعمال مواد مخدر و دو فقره آدم ربایی و معتاد به شیشه است.

در آخرین اتهام خود به جرم ربایش و آزار و اذیت دختر بچه ای در سال 86 دستگیر و دو ماه و نیم قبل از زندان آزاد شده است.

این متهم که با تعارف بیسکویت کودک را فریب و پس از آزار و اذیت وی با وارد کردن ضربه آجر به سرش او را به قتل رسانده است ، در حال حاضر در اختیار مقامات قضایی قرار دارد.

به گفته وی با توجه به عدم ارتباط این دو پرونده تلاش برای دستگیری عامل آدم ربایی ادامه دارد./ز

برچسب ها: قتل ، جنایت ، غرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.