سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حذف محدودیت ها باعث افزایش هنرمندان تجسمی در جشنواره فجر می شود

حذف محدودیت ها در سال های آینده در ارتباط با گرایش های بخش خوشنویسی باعث استقبال بیشتر هنرمندان خوشنویس از جشنواره تجسمی فجر خواهد شد.

علی اشرف صندوق آبادی دبیر بخش خوشنویسی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در گفتگو با خبرنگار  حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت:  جشنواره بین المللی تجسمی فجر مهم ترین رویداد تجسمی کشور است که خوشبختانه برگزاری آن از 5 سال گذشته آغاز شده است.
وی اظهار داشت: يك سال با برنامه ریزی های صورت گرفته، گرایش های رشته های مختلف این جشنواره حذف شد.
وی گفت: در بخش خوشنویسی با توجه به حذف گرایش ها و محدود شدن این بخش به شیوه نستعلیق شاهد حضور کمتری و شرکت هنرمندان خوشنویس بودیم.
وی گفت: اما خوشبختانه آثاری که در بخش خوشنویسی به پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر راه پیدا کرده است از لحاظ کیفی در سطح مطلوبی قرار دارند.
دبیر بخش خوشنویس پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر گفت: در این دوره از جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در بخش خوشنویس هنرمندان سراسر ایران آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارائه کردند و این امر نشان دهنده اهمیت این هنر و نیز توجه به این هنر سنتی در اقصی نقاط ایران است.
صندوق آبادی گفت: اگر محدودیت در ارتباط با گرایش های خوشنویس کمتر شود به طور حتم در سال آینده شاهد نمایش بیشتر آثار خوشنویس با گرایش های مختلف خواهیم بود.
وی گفت: پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر تا 13 اسفند ادامه خواهد داشت./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.