سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

آل سعود عامل اصلی فتنه در بحرین است

روحانی انقلابی بحرین گفت: در حالی آل سعود ادعای حمایت از قرآن كریم را دارد، خود عامل اصلی فتنه در بحرین است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت الاسلام شیخ علی گربابادی امروز در همایش همبستگی با مردم مظلوم بحرین در اردبیل افزود: براساس اعتقادی واقعی، اختلافی بین شیعه و سنی در بحرین وجود ندارد و حكومت آل خلیفه و آل سعود این اختلاف افكنی را دنبال می كنند.

وی گفت: برای اتحاد بیشتر، هر ساله به تاسی از بیانات امام خمینی(ره) در مورد وحدت بین تشیع و تسنن، تولد حضرت رسول را جشن می گرفتیم و سنی و شیعه با هم در این جشن ها شركت می كردند.

حجت الاسلام گربابادی افزود: با ورود سربازان عربستان به كشور و حمایت نظام بحرین توانست بین مسلمانان تفرقه ایجاد كند.

وی گفت: ویران كردن مساجد و حسینیه ها نشان از جنایات آل خلیفه دارد.

روحانی انقلابی بحرین همچنین افزود: پول های زیادی برای فتنه انگیزی در بحرین صرف می شود و حتی به دنبال خاموش كردن صدای تلویزیون های شیعه و حامی مردم بحرین است اگرچه این جنایات مربوط به امروز نیست و حتی در انقلاب دهه 90 نیز این حوادث رخ داد.

وی گفت: طی دو سال گذشته علاوه بر شكنجه و كشتار مخالفان هزاران شیعه از جمله پزشكان، اساتید دانشگاه و حتی اعضای شیعه مذهب تیم ملی فوتبال بحرین را نیز از كشور اخراج كردند و در مقابل با صرف هزینه های هنگفت افرادی را از یمن و اردن و حتی حماس وارد كردند تا فقط شیعیان در قدرت نباشند.

شیخ گربابادی در ادامه افزود: اما با تمام این ظلم ها مردم بحرین استقامت داشته و از خواسته های خود و از خون هایی كه تقدیم كردند تا رسیدن به پیروزی دست نخواهد كشید./س

برچسب ها: اردبیل ، فتنه ، در ، بحرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.