سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برگزاری هم انديشي توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني

هم انديشي توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني روز 17 اسفندماه سال جاري از طرف مركز تحقيقات اسلامي مجلس شوراي اسلامي و با همكاري پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي و انجمن‌هاي علمي حوزه در مركز فقهي ائمه اطهار (ع) قم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی در جهت تحقق بخشیدن به منویات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال 1391 به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصمیم به برگزاری این هم‌اندیشی گرفته است.
در نشستي با حضور حجت الاسلام والمسلمين دكتر سيدعباس موسويان دبير علمي هم انديشي، حجج الاسلام والمسلمين دكتر محمدي جوركويه ودكتر احمدعلي يوسفي مسوولان كميته هاي حقوقي و اقتصادي و دكتر سيد احمد حبيب ن‍ژاد معاون پژوهشي مركز تحقيقات اسلامي مجلس زمان و مكان برگزاري اين هم انديشي، كيفيت برگزاري، چگونگي ارائه مقالات و... مشخص شد.
نقد مقالات ارائه شده توسط ناقدين، برگزاري هم انديشي در دو پنل جداگانه، دعوت از كميسيون هاي مجلس شوراي اسلامي( كميسيون اقتصادي، حقوقي قضايي، اجتماعي، برنامه بودجه و كميسيون ويژه توليد ملي) و فضلا و متخصصين حوزه از ديگر عناوين مطرح شده در اين نشست بود./س
برچسب ها: قم ، هم اندیشی ، تولید ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.