سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرامرز عظیمی خبر داد :

کاهش پیام های 137 در منطقه 10 تهران

اجرای تمهیدات ویژه ، بهبود کیفیت خدمات و تامین نیروهای انسانی و تجهیزات مناسب در حوزه خدمات شهری کاهش پیام های 137 و افزایش رضایت مندی شهروندان را در پی داشته است .

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10 ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : این منطقه در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری بر مبنای تبدیل تهران به شهری با هویت ایرانی و اسلامی ، زیبا و روح نواز ،دارای رفاه عمومی و متحول و همسو بارضایت شهروندان ، با فعالیت دقیق و منظم سامانه نظارت همگانی منطقه در حال فعالیت است .
 
وی افزود : با بسترسازی مناسب برای نظارت همگانی این فرصت برای شهروندان فراهم شده تا با نظارت مستقیم بر عملکرد شهرداری و شناسایی نقاط قوت و ضعف در خواست ها و پیشنهادات معقول خود را مطالبه نمایند.
 
شهردار منطقه با اشاره به این که طیف وسیعی از پیام های مردمی ثبت شده در سامانه 137 مربوط به حوزه خدمات شهری است عنوان کرد : این منطقه پل ارتباطی بین مرکز شهر و غرب تهران است و بر همین اساس ، ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری و امکان انجام عملیات موردنظر نواحی به طور مستمر در طول شبانه روز ،با توجه به افزایش ظرفیت های موجود از نظر تعداد پرسنل و ادوات و تجهیزات از اهمیت به سزایی برخوردار است و در این راستا با ایجاد برخی تغییرات در حوزه خدمات شهری ، تعداد نیروهای کارگری و استفاده از پیمانکاران زبده شاهد تحول چشمگیر در این زمینه و کاهش پیام ها بوده ایم به طوری که در سه ماه آخر سال تعداد 14391 پیام ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به تعداد 1861 کاهش داشته که به دلیل عملکرد خوب حوزه خدمات شهری می باشد .
 
وی در ادامه با تاکید به بحث اهمیت نگهداشت شهر افزود : به منظور توسعه کیفیت زندگی شهری و اهمیت نگهداشت شهر ، نظارت همه جانبه بر نوع فعالیت اثربخشی و نحوه عملکرد پیمانکاران ، مدیران اجرایی ، شهرداران شب و نواحی ، انجام شود .
شهردار منطقه تسریع در رسیدگی به پیام ها و کاهش مدت زمان پاسخگویی ، آگاه سازی و آموزش شهروندان در مدارس را از رویکردهای مهم این سامانه برشمرد و تصریح کرد : شهرداری تهران به عنوان متولی اداره شهر در حوزه های مختلف و ارائه سرویس‌های عمومی به شهروندان وظیفه بهبود و ارتقا خدمات را دارد که از طریق ارتباط با مردم میسر می شود و براساس آمار و ارقام بیش از 70 درصد از اقدامات شهرداری منطقه مورد رضایت شهروندان بوده است همچنین سامانه 137 در مقوله سرعت پاسخگویی به پیام ها رتبه سوم را در بین مناطق 22 گانه کسب کرده است.
 
عظیمی گفت : در سال 90 بیش از 57 هزار پیام و در سال 91 بیش از 63 هزار پیام ثبت شده است همچنین آمار نشان می دهد که در یک سال اخیر با توجه به ارتباط خوبی که سامانه با شهروندان برقرار کرده است و شناختی که شهروندان نسبت به وظایف این سامانه دارند خوشبختانه شاهد تعامل بیشتر میان اهالی و سامانه 137 هستیم همچنین با اجرای عملیات آسیب شناسی نقطه ای و نظارت مستقیم در صورت عدم رضایت شهروندان از رسیدگی به پیام ، طبق ارزیابی به عمل آمده نواحی در رده بسیار خوب بوده اند و عدم رضایت نسبت به سال گذشته کاهش محسوس داشته است.
 
وی با تاکید براهتمام تمامی نیروها برای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان افزود : لطف الهی برای خدمت به شهروندان شامل حال ما شده و باید با انجام مطلوب کارها و رسیدگی به پیام های شهروندان با سرعت ، دقت و کیفیت ، استفاده از روش های جدید برای خدمت رسانی مناسب ، و ... در راه کسب رضایت خداوند و شهروندان گام های اساسی برداریم و سامانه 137 در نظارت بر حسن اجرای درخواست ها در سطح مناسب قرار دارد./ل
برچسب ها: کاهش ، پیام ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.