سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الله‌وردی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مذاکره با آمریکا با هویت ملی ايرانيان در تضاد است

دبیرکل حزب اسلامی رفاه ایران گفت: امروز مذاکره با آمریکا برای ما قابل قبول نیست و مذاکره با این کشور با هویت ملی ما در تضاد است.

"حسن الله‌وردی‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مباحث اخير مطرح شده در شورای مرکزی بیمه تحول‌گران ولايی اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، شفاف‌تر از گذشته اعلام می‌کنیم که مذاکره با آمریکا برای ما قابل قبول نیست و مذاکره با اين کشور، با هویت ملی ما در تضاد است.
 
وی افزود: اشخاصی که امروز دم از مذاکره مستقیم با آمریکا می‌زنند باید بدانند که مذاکره با آمریکا به معنی مرگ زودهنگام است.  
 
دبیرکل حزب اسلامی رفاه ایران با اشاره به بحث مذاکره با آمریکا تاکید کرد:‌ ما ملت اگر نان نداشته باشیم بخوریم بهتر است تا ننگ رابطه با آمریکا داشته باشیم.
 
* دستگاه قضا به دنبال‌ دانه‌ درشت‌ها باشد

الله‌وردی‌نژاد با اشاره به حکم صادره درباره پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی تصریح کرد: باید از قوه قضاييه به دليل کوشش‌های مستمر در زمینه مبارزه با فسادهای مالی، کمال قدردانی را کرد، ولی ما که به دستگاه قضا بنابر شرع و قانون دل بسته‌ایم باید ثابت کنیم که حامی قانون هستیم و این دستگاه نیز باید به دنبال دانه‌‌درشت‌ها باشد، نه در پی مسئولان دون‌پایه، تا هيچ فردي خود را در حاشیه امن نبیند.  
 
وی در ادامه بیان داشت: در کشورهای کمونیستی مانند چین، تایوان و برخی کشورهای جنوب شرق آسیا شاهد برخورد جدی دستگاه قضايي اين کشورها با وزرا، روسا و حتی رئيس جمهوری آنها هستیم.  
 
دبیر کل حزب اسلامی رفاه ایران در پایان خاطرنشان کرد: برای جلب رضایت افکار عمومی باید کسانی که بسیار فراتر از آقای "مه‌آفريد خسروی" بودند را دستگیر کرد و به مجازات رساند، زیرا هیچ مصلحتی فراتر از قانون نیست و باید با مفاسد شوم اقتصادی مبارزه کرد تا افکار عمومی قانع شود.  

انتهای پیام/ش
برچسب ها: وردی ، شورا ، مرکزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.