سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شفیعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

موقع‌شناسی و شرایط شناسی وزارت اطلاعات قابل تقدیر است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دستگیری مرتبطان با رسانه‌های خارجی در این شرایط از سوی وزارت اطلاعات نشان از موقع‌شناسی و شرایط‌شناسی این نهاد امنیتی دارد و قابل تقدیر است.

نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دستگیری به موقع عوامل مرتبط با رسانه‌های خارجی گفت: کشف جرم و اطلاعات در فضای پیچیده امروزی امری دشوار بوده و موفیقت وزارت اطلاعات در این مسئله نشانگر این است که این نهاد آموزش دیده، مجهز به دانش‌های روز و مسلط به شرایط روز است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: دنیای امروز، دنیای پیچیده‌ای است و هر فردی ممکن است به طور احتمالی مورد سوءاستفاده عوامل و سرویس‌های خارجی قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت اقدام وزارت اطلاعات در دستگیری عوامل مرتبط با بیگانه ادامه داد: دستگیری مرتبطان با رسانه‌های خارجی در این شرایط از سوی وزارت اطلاعات نشان از موقع‌شناسی و شرایط‌شناسی این نهاد امنیتی دارد  كه قابل تقدیر است.

شفیعی در پایان از وزارت اطلاعات تشکر و قدردانی کرده و خاطرنشان کرد: بدون تردید موفقیت و موقع شناسی وزارت اطلاعات باید مورد تقدیر قرار گیرد.

انتهای پیام/      

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.