سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور "رفیق حریری" اظهارات سیدحسن نصرالله را تصدیق کرد

مصطفی ناصر مشاور رئیس جمهور فقید لبنان با تصدیق اظهارات سیدحسن نصرالله تاکید کرد که رفیق حریری حامی مقاومت لبنان و خواستار هم پیمانی با آن بود

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شام تايمز، "مصطفی ناصر" مشاور رئیس جمهور فقید لبنان "رفیق حریری" با تصدیق اظهارات سید حسن نصرالله ابراز داشت: دبیر کل حزب الله لبنان حقیقت را عینا بیان کرد، رفیق حریری نه برای نزاع سلاح که برای حمایت از مقاومت لبنان دست همکاری خود را به سوی سید حسن نصرالله دراز کرد.

وی در مصاحبه با شبکه "الجدید" افزود به شهادت من روزی حریری به سید حسن نصرالله گفت: (حاضرم تمام ثروت خود را صرف آزادی فلسطین می کنم اما نمی توانم فرزند خودم را جان بر کف به آنجا بفرستم، بی شک در این کار شهادت طلبانه تو بر من سبقت گرفته ای).

وی افزود: کمی پیش از ترور رفیق حریری و در آستانه انتخابات پارلمانی او و حزب الله لبنان به توافق حتی به هم پیمانی رسیده بودند. بعد از ترور نیز امور مربوط به هم پیمانی پیش گرفته شد اما هنگامی که تفاهم نامه بین حریری و حزب الله لبنان به دست "فؤاد سنیوره" رسید او برگه را پاره کرد و گفت: پدر سعد نمی تواند این توافقنامه را اجرایی کند، من زیر بار آن نمی روم.

در پایان مصطفی ناصر تاکید کرد که او در تمام نشست هایی که به اتفاق رفیق حریری، سید حسن نصرالله، و معاون سیاسی دبیر کل حزب الله "حسین خلیل" برگزار می شده حضور داشته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.