سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرامرزیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عدم ورود شورای هماهنگی اصلاحات به مصادیق انتخاباتی/برگزاری کنگره طی دو ماه آینده

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات گفت: شورای هماهنگی اصلاحات در صدد است تا طی یکی دو ماه آینده کنگره خود را برگزار کند اما زمان دقیق برگزاری را فعلا اعلام نمی‌کنیم.

"ژاله فرامرزیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره زمان برگزاری کنگره اصلاح‌طلبان، گفت: شورای هماهنگی اصلاحات در صدد است تا طی یکی دو ماه آینده  کنگره خود را برگزار کند اما زمان دقیق را فعلا اعلام نمی‌کنیم.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات درباره جزئیات جلسه شب گذشته این شورا، گفت: رئیس ستاد برگزاری همایش گزارشی را از اقدامات انجام شده، به شورا ارئه کرد و از شورا خواست تا نظر نهایی را درباره نحوه و زمان برگزاری همایش اعلام کند.

وی از برگزاری اولین جلسه هماهنگی با رابطین استانی شورای هماهنگی خبر داد و افزود: شورای هماهنگی اصلاحات با دریافت نظرات نمایندگان و رابطین استانی جمع بندی نهایی را ارائه خواهد کرد.

فرامرزیان تصریح کرد: در این همایش از نمایندگان استانی هم دعوت بعمل خواهد آمد و قصد داریم و علاقمندیم تا برآورد و بازخوردی را از دیدگاه اصلاح‌طلبان داشته باشیم.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات در پاسخ به اینکه آیا در این کنگره اصلاح‌طلبان به کاندیدای واحد می‌رسند یا خیر؟ گفت: ممکن است این مساله اتفاق بیفتد و شورای هماهنگی اصلاحات براساس برنامه‌ای مشخص و طی فرآیندی، کاندیدای حداکثری خود را براساس اجماع در زمان مناسب اعلام می‌کند.

فرامرزیان با بیان اینکه آنچه که برای شورای هماهنگی اهمیت دارد این است که کاندیدایی حداکثری را به مردم معرفی کند، ادامه داد: انتخاب این کاندیدای حداکثری مکانیزم خاص خود را دارد و برگزاری همایش اصلاح‌طلبان نیز یکی از مجموعه عوامل موثر است.

وی در پاسخ به اینکه برخی اخبار حاکی از این دارد که "محمدرضا بهشتی" براساس انجام رای‌گیری اولین خروجی شورای هماهنگی اصلاحات برای انتخابات آتی است، خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی اصلاحات اصلا به صورت مصداقی وارد بحث نشده  و در مورد هیچ شخصی نیز رای‌گیری انجام نشده است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.