سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیارت قدس تحت اشغال رژیم صهیونیستی جایز نیست

در همایشی که در اردن برگزار شد شرکت کنندگان و از جمله علمای دینی با تاکید بر ضرروت آزادسازی قدس و فلسطین و مبارزه با اقدامات صهیونیستی زیارت قدس شریف تحت اشغال رژیم صهیونیستی را جایز ندانستند

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الرساله نت، تعدادی از علمای دینی اردن، عربستان ، و مصر تاکید کردند که زیارت قدس شریف تحت اشغال رژیم صهیونیستی جایز نیست.
این اظهارات در نشست اردن و با عنوان "کميته مهندسی برای فلسطین و قدس" بیان شد، در این همایش سخنرانان مسئله چگونگی تعامل با "یهود" و "اشغالگران" را با استناد به قرآن کریم و سیره نبوی بررسی کرده و تاکید کردند که آزدی فلسطین و مسجد الاقصی باید اولویت انقلاب های عربی قرار گیرد.
شرکت کنندگان در این همایش یک صدا حمایت از قدس و تقویت راه های کمک به فلسطین و نیروی بخشی به مقاومت آن را فریاد زدند. "عبدالله عبیدات" رئیس اتحادیه مهندسین عرب نیز اظهار داشت قضیه فلسطین و قدس همواره در ذهن و دل ملت اردن و تمام کشورهای اسلامی زنده خواهد بود، اتفاقات و انقلاب های اخیر کشورهای عربی می تواند امیدی باشد بر آنکه راه آزادی فلسطین هموار شده و خداوند نیز در این راه یاور آزادکنندگان خواهد بود.
وی همچنین بر حق ملت فلسطین در بازگشت به سرزمین های خود و بر ضرورت برخورد با اقدامات صهیونیستی و مبارزه با یهودی سازی قدس تاکید کرد و افزود: زیارت قدس تحت اشغال رژیم صهیونیستی هیچ کمکی به مقاومت فلسطین نکرده و بلکه به اشغالگری رژیم صهیونیستی نیز مشروعیت می بخشد از این تا آزادی قدس زیارت این مکان شریف تحت اشغال رژیم غاصب جایز نیست . 






برچسب ها: بین الملل ، اسرائیل ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.