سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

روند تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه در استان مرکزی رضایت بخش است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: روند حرکت دستگاه های اجرایی این استان در تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه کشور رضایت بخش است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ابوالقاسم نصراللهی در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی از برگزاری و تشکیل کمیته های تخصصی این کارگروه به صورت منظم خبر داد و افزود: مسوولان بکوشند تا برنامه پنجم توسعه براساس اهداف تعیین شده محقق شود.

وی از مسوولان اجرایی استان خواست تا در نشست های مختلف روند تحقق اهداف برنامه پنجم توسعه را به صورت کارشناسی دنبال و بررسی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بیان کرد: در برنامه پنجم توسعه همه زیرساخت ها و شاخص های پیشرفت و رشد مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری استان مرکزی نیز دراین نشست گفت: برنامه پنجم توسعه در قالب 235 ماده به تصویب رسیده که 28 ماده از آن در حوزه اجتماعی و فرهنگی است.

غلامرضا فتح آبادی افزود: برای بررسی همه جانبه برنامه پنجم توسعه، کارگروه ویژه ای در بخش های مختلف از جمله اجتماعی و فرهنگی راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: در استان مرکزی در خصوص کارگروه اجتماعی و فرهنگی 9 کمیسیون در حوزه های رفاه و تامین اجتماعی، بانوان و جوانان، بهداشت و درمان، تربیت بدنی، پدافند غیرعامل، میراث فرهنگی و امور قضایی به تصویب شورای توسعه و برنامه ریزی استان رسیده است./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.