سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زایا سلیمان:

فرزاد فرزین بهترین کنسرت ها را برگزار می کند

فرزاد فرزین بر خلاف بعضی خواننده ها تمام انرژی خود را برای کنسرت هایش می گذارد.

زایا سلیمان سرپرست ارکستر و مدیر برنامه های فرزاد فرزین در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از اتمام قراردادم با احسان خواجه امیری با فرزاد فرزین مذاکراتی انجام دادیم و بعد از توافقات نهایی تصمیم به همکاری با یکدیگر گرفتیم.
وی عنوان کرد: بدون شک از بین کنسرت هایی که تا به حال رفته ام، اجرای فرزاد فرزین از همه بهتر بوده و همین فضا و سبک کاری باعث شد تا همکاری را شروع کنیم.
سلیمان با بیش از 5 سال فعالیت با احسان خواجه امیری در مورد قطع همکاری اش با این خواننده پاپ اظهار داشت: کار من پشتیبانی از خواننده است و زمانی که با احسان خواجه امیری شروع به فعالیت کردم وی هنوز جایگاه خاصی نداشت.
زایا سلیمان ادامه داد: علی رغم اینکه با احسان خواجه امیری اجراهای بسیار خوبی را برگزار کردیم اما در نهایت به جایی رسیدیم که من دیگر ایده خاصی نداشتم و نمی‌خواستم همین موضوع باعث به تکرار رسیدن ما شود.
وی همچنین در خصوص همکاری با فرزاد فرزین بیان کرد: زمانی که مدیریت کارها و برنامه های فرزاد فرزین را متقبل شدم نظم اجراهای سازمانی نزدیک به صفر بود و تمام برنامه ها پراکنده بود و تمام تجربیات و ایده هایم را برای پیشرفت فرزاد فرزین و این گروه می‌گذارم تا به جایگاه واقعی خود برسیم.
سلیمان در مورد برنامه های آینده فرزاد فرزین تصریح کرد: اسفندماه چند کنسرت در شهرستان ها برگزار میکنیم که از جمله آنها می‌توان به اجرای 10 و 11 اسفند تبریز، 16 و 17 اسفند آبان اشاره کرد و همچنین دو شب اجرا در سالن حافظ شیراز خواهیم  داشت که زمان قطعی آن هنوز مشخص نشده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.