سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندر عباس/

328 کیلو مواد مخدر در هرمزگان کشف شد

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان از كشف 328 كيلو انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ سيد احمد خدايي اظهار داشت: مأموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي روز گذشته يك باند توزيع مواد مخدر را شناسايي كردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد استان هرمزگان افزود : مأموران در يك عمليات منسجم، دو دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را متوقف و در بازرسي از آنها 265 كيلو 600 گرم موادمخدر كشف و در اين راستا دو نفر از سوداگران مرگ را دستگير كردند.

خدايي يادآور شد: مأموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در عمليات ديگر  یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن 49 کیلو 200 گرم تریاک کشف و در این رابطه 3 نفر از قاچاقچیان را دستگیر کردند.

اين مسئول انتظامي استان تصريح كرد: ماموران يكي از پاسگاه هاي ايست و بازرسي شهرستان بندرخمير حين كنترل خودروهای عبوری به يك دستگاه خودرو مشكوك و آن را متوقف كردند و در بازرسي از آن 13 كيلو 400 گرم مواد مخدر كشف و در اين رابطه يكي از قاچاقچيان را دستگير كردند.

خدايي خاطرنشان كرد: مأموران پر تلاش و خستگی ناپذیر استان هرمزگان طی سه عملیات جداگانه سه نفر از قاچاقچیان و سوداگران را دستگیر، چهار دستگاه خودرو توقیف و جمعاً 328 کیلو و 200 گرم موادمخدر کشف کردند.

 وی خاطرنشان کرد: مواد مخدر مكشوفه به همراه خودروها به پليس مبارزه با مواد مخدر انتقال و متهمان پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند./ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.