سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با میزبانی 8 دانشگاه کشور؛

ترویج فرهنگ انقلاب در برگزاری یادواره دانشگاهی تئاتر امام و انقلاب

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم تحقیقات و فناوری:اولین یادواره دانشگاهی تئاتر امام و انقلاب در راستای ترویج فرهنگ انقلاب و با میزبانی 5 دانشگاه در تهران و 3 دانشگاه در شهرستان برگزار می شود.

غلامرضا خواجه سروی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  اولین یادواره دانشگاهی تئاتر امام و انقلاب اسلامی طی 2 روز در دانشگاه ها برگزار و امروز به کار خود پایان می دهد.

وی افزود: این یادواره دانشگاهی در راستای ترویج فرهنگ انقلابی و تبیین ابعاد شخصیت دینی و معنوی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین حمایت از فعالیت های نمایشی دانشجویان برگزار شد.

خواجه سروی تصریح کرد: این یادواره در دو بخش نمایش های خیابانی و نمایشنامه نویسی است که در بخش نمایش های خیابانی با توجه به این که بازبینی این بخش صرفاً از طریق فیلم صورت می گیرد. علاقمندان در این یادواره دانشگاهی شرکت کرده اند.

خواجه سروی در خصوص برگزاری این یادواره در دانشگاه ها تصریح کرد: اولین یادواره دانشگاهی تئاتر " امام و انقلاب اسلامی " با میزبانی دانشگاه های امیر کبیر، شریف، تربیت مدرس، علامه طباطبایی، تربیت دبیر شهید رجایی، نورسقز و جهاد دانشگاهی خوزستان طی 2 روز برگزار می شود./ح
برچسب ها: دانشگاه ، یادواره ، تئاتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.