سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيانيه تشکل‌های اسلامی‌سیاسی اساتید استان مازندران:

ولايت‌محوري تفرقه‌ها را بي‌معنا مي‌کند

در بيانيه تشکل‌هاي اساتيداستان مازندران آمده است: دشمنان، بدانند با حضور مقام عظمای ولایت، تفرقه در بین ما جایی ندارد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه تشکل‌های اسلامی‌سیاسی اساتید استان مازندران در حمايت از فرمایشات مقام معظم رهبری به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم
•    بی‌تردید رفتارهای برخی مسئولان در هفته‌های گذشته دلخوری‌ها و نگرانی‌هایی را در میان  دلسوزان و مردم مومن و نجیب  ایران اسلامی ایجاد نمود. این درحالیست که در 34 سال انقلاب شکوهمند اسلامی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در خدشه‌دار کردن اعتقاد دینی مردم مسلمان و ولایتمدار و نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی که نتیجه این اعتقاد ناب بوده است، از هیچ تلاش مذبوحانه‌ای دریغ نکردند.

تحریک و به انحراف کشاندن عده‌ای در قالب گروهک‌های مختلف به منظور ترور بزرگ مردانی همچون شهیدان بهشتی، مطهری، رجایی و باهنر و حتی مقام معظم رهبری، تحریک و مسلح نمودن صدام در رویارویی نظامی علیه کشور عزیزمان در زمانی که هنوز روی پای خود نایستاده بودیم، تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی، به راه انداختن فتنه‌های داخلی، به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای، همه و همه نشانه کینه توزی‌های دشمنان قسم خورده ملت مسلمان ایران به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب صهیونیستی است و تا زمانی که نام مبارک اسلام بر تارک این سرزمین و در وجود و نهاد مردم آن پرتوافکن است، از دامنه این هجمه‌ها نه تنها کاسته نخواهد شد، بلکه با شکلها و رنگهای متنوع دیگری ظاهر خواهد گردید.

اما یک سئوال این است که چه شد، نه تنها شکست نخوردیم، بلکه مقاوم‌تر شده و دنیا به ویژه دشمنان را مبهوت پیشرفت‌های خودمان نموده‌ایم؟ آیا اگر این هجمه‌های رنگارنگ بر قدرت‌های پوشالی و شیطان صفت وارد می‌شد اثری از آنان بر جا می‌ماند؟ سئوال دیگر اینکه چرا انقلاب‌هاي دیگر ایجاد شده در دنیا به زودی رنگ باختند و رخت بربستند؟ وجه اشتراک پاسخ همه دنیا به این سئوال این است که ملت ایران اعتقاد عملی به اسلام ناب محمدی (ص) دارند و چراغ راهشان ولایت فقیه یعنی همان امتداد خط انبیاء و اولیاء الهی است و در سایة این لطف الهی با هم ید واحده هستند.

بصیرت برآمده از انفاس قدسیه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای ( مدظله‌العالی) که فصل‌الخطاب امت اسلامی در گذر از بحران‌ها بوده و همچون خورشید تابانی تا ابد منور خواهد بود.
 
•    در نظام مردم سالاری دینی که به برکت مجاهدت‌های امام راحل(ره) و شهدای گلگون کفن به دست آمده،  وجود اختلاف نظر و سلیقه میان مردم و به ویژه مسئولان و نخبگان امری بدهی است. اما نکته حائز اهمیت در این میان این است که طرح این مسائل و چالش‌ها در فضایی عمومی جامعه نتیجه‌ای جز خشنودی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی نخواهد داشت و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولان همواره باید چالش‌ها را در سایه وحدت و همدلی و در موقعیت زمانی و مکانی مناسب حل نمایند.

•    ما اعضای تشکل‌های اسلامی – سیاسی اساتید استان مازندران با ابراز خرسندی از فرمایشات حکیمانه، گرانمایه و دشمن شکن اخیر مقام معظم رهبری، حمایت خود را از منویات معظم‌له اعلام می‌داریم  و تا آخرین نفس در راه احقاق حقوق مسلمانان جهان ایستاده‌ایم و دشمنان، بدانند با حضور مقام عظمای ولایت، تفرقه در بین ما جایی ندارد. همچنین از همه مسئولان دلسوز و پرتلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم که دشمن شناس باشند و خوراک تبلیغاتی آنان را فراهم ننمایند، قبل از بیان هر سخن و یا هر عملی نصایح رهبر معظم انقلاب، این هديه الهی را به خاطر آورند، پاسداری از خون شهیدان و رفع مشکلات امت اسلامی و پیشرفت در تمامی زمینه‌ها در سایه همدلی و محبت و احترام متقابل را مدنظر قرار دهند تا آسیبی به انقلاب و مملکت نرسد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.