سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

شهادت شهید شاطری بی پاسخ نخواهد ماند

جانشین فرماندهی كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاكید بر اینكه انتقام خون شهید شاطری را می گیریم گفت : هیچ چیزی بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ سردار 'حسین سلامی' در سمنان گفت: پاسخ این دردمنشی را در میدان های نبرد خواهیم داد.

وی با تاكید بر اینكه نبرد با استكبار جهانی از همان اول پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است گفت: این نبرد تا پیروزی نهایی همچنان ادامه دارد.

وی شهید شاطری را افتخاری برای جهان اسلام دانست و اظهار داشت: این شهید نه تنها برای ملت ایران بلكه افتخاری برای ملت افغانستان، عراق، لبنان و سوریه است و مجاهدی كاملا شناخته شده برای این ملتها بشمار می رود.

سلامی گفت: شهید شاطری تمام عمر خود را بعد از انقلاب در كسوت جهاد مستمر گذراند و سرانجام در یك راه انسانی و الهی كه كمك به مردم آسیب دیده از هجمه های صهیونیست ها در لبنان به دست مزدوران رژیم صهیونیستی و استكبار در منطقه به شهادت رسید.

وی پیام شهید شاطری را زنده بودن روح فداكاری، مقاومت و شهادت در كالبد جامعه دانست و گفت: این شهید سمبلی از حیات جاودانه روح شهادت و وفاداری در ایران اسلامی است.

جانشین فرماندهی كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازسازی مناطق آسیب دیده و كمك به مردم بی سرپناه لبنان كه بر اثر حملات ددمنشانه صهیونیستها بی خانمان شده اند را مهمترین نقش شهید شاطری دانست/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۶:۵۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
شهادت، گل خوشبو و معطری است که جز دست برگزیدگان خداوند در میان انسان ها، به آن نمی رسد.
(مقام معظم رهبری)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
شهادت را نه در جنگ، در مبارزه می دهند

ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم

غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند . .
برادر عزیزم شهادتت مبارک