سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

مقاومت در برابر هجمه فرهنگی با تقویت ایمان و علم دانش‌آموزان

فرماندار پلدشت گفت: با تجهیز دانش‌آموزان به سلاح علم و تقوا می‌توانیم در برابر توطئه دشمن و هجمه فرهنگی غرب مقاومت کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اصغر پیام در بازدید از مدارس شهرستان پلدشت که از مجتمع آموزشی و پرورشی علوی شهرک ارس بازدید کرد، اظهار داشت: در سایه تلاش دانش‌آموزان است که می‌توانیم ایران اسلامی را به موفقیت برسانیم.

وی با تاکید بر تلاش هر چه بیش‌تر دانش‌آموزان در کسب علم و دانش، تصریح کرد: هرگاه کسب علم و دانش همراه با تهذیب نفس باشد بدون شک موفقیت و توفیق بیش‌تری حاصل می‌شود.

پیام افزود: در سایه تلاش و همدلی مربیان مدرسه است که دانش‌آموزان نیز برای کسب دانش تلاش می‌کنند.

وی با تاکید بر تلاش و احساس مسئولیت بیشتر اولیای مدرسه، گفت: با وجود تمام کمبودها اولیای مدارس در امر تعلیم و تربیت گام‌های مهمی را برداشته‌اند.

پیام با بیان اینکه باید حس علم‌آموزی را در دانش‌آموزان بیشتر از این تقویت کرد، اظهار داشت: با توجه به پیشرفت‌های ایران اسلامی، استکبار در تلاش برای تسخیر ذهن و قلب جوانان است و باید دانش‌آموزان را طوری‌ تربیت کنیم که نسبت به این توطئه‌ها هوشیار باشند.

وی با تاکید بر تجهیز دانش‌آموزان به سلاح علم و تقوا افزود: با تجهیز دانش‌آموزان به سلاح علم و تقوا می‌توانیم در برابر توطئه دشمن مقاومت کنیم./ب

برچسب ها: ایمان ، پلدشت ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.