سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

ثبت 2 وقف جدید 180 میلیون تومانی در گلپایگان

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان گفت: بهمن‌ماه امسال 2 وقف جدید به ارزش 180 میلیون تومان در این شهرستان به ثبت رسیده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حجت‌الاسلام محسن ضیایی با اشاره به ضرورت ایجاد وقف‌های جدید در سطح جامعه اظهار کرد: در بهمن‌ماه امسال 447 متر زمین با ساختمان آن توسط عباس باقری در شهرستان گلپایگان وقف شده است.

وی به ارزش این موقوفه اشاره کرد و ادامه داد: ارزش این موقوفه بیش از 140 میلیون تومان برآورد شده که تنظیم آن در هفته وقف سند به نام اوقاف صورت گرفته است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان با بیان اینکه بهمن‌ماه امسال دو وقف جدید به ارزش 180 میلیون تومان در گلپایگان به ثبت رسیده است، تصریح کرد: این موقوفه در خیابان خوانسار واقع شده است و کمک به ایتام این شهرستان به عنوان نیت واقف به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: بر‌اساس مذاکرات صورت گرفته با کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان مقرر شده است که این ساختمان یا به دارالایتام اختصاص داده شود و یا اینکه توسط اداره اوقاف اجاره داده شده و درآمد آن برای کمک به ایتام هزینه شود.

ضیایی با بیان اینکه وقف دیگری که در این شهرستان به ثبت رسیده ‌هزار متر زمین در روستای رکاب‌دار گلپایگان بوده که توسط سید تقی موسوی وقف شده است، تاکید کرد: این موقوفه برای ساخت مسجد در روستای رکاب‌دار وقف شده که ارزش آن بیش از 40 میلیون تومان و وقف بر انتفاع است.
برچسب ها: وقف ، اصفهان ، خیریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.