سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولد آقای چابک در کانون موبایل شهرداری منطقه 6

شهردار منطقه 6 از تولید بازی موبایل اندروید در کانون موبایل شهرداری منطقه 6 خبر داد.

 سلیمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود:  آقای چابک اولین بازی برای سیستم عامل اندروید است که با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 تولید شده است.
 وی در ادامه تصریح کرد:  این بازی بر روی سایت بازار قرار گرفته و بر اساس اعلام این سایت در مدت یک هفته بیش از 30 هزار بار به وسیله کاربران سایت دانلود شده است که عنوان پر طرفدار ترین بازی این مارکت را بین بازی های ایرانی و خارجی  دریافت کرده است.
سلیمانی  در ادامه با اشاره  به ویژگی های این بازی اظهار داشت: این بازی بسیار کم حجم و دارای گرافیک کارتونی و همچنین امکان تغییر سرعت  در آن لحاظ شده است و بر روی نسخه های  اندروید 105 تا 402  قابل اجرا است.
 وی در ادامه بیان کرد: این بازی به 6 زبان  زنده دنیا ترجمه شده است که به زبان های فارسی،  انگلیسی،  غربی، فرانسوی ، ایتالیایی و چین طراحی شده است.
 وی در ادامه عنوان داشت:  در بخش برنامه نویسی موبایل کانون موبایل جشنواره شکوفا در منطقه 6 ،  علاوه بر بازی 6 زبانه آقای چابک، اولین بازی سه بعدی ایرانی با عنوان تیزرو هم برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید تولید شده است.
 سلیمانی خاطر نشان کرد: طراحی و برنامه نویسی بازی  آقای چابک را سید حسین احمد پناه بر عهده داشته و همچنین طراحی شخصیت بازی به وسیله جواد حاجی امینی انجام شده است./ز



برچسب ها: شهردار ، منطقه ، موبایل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.