سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

دانشگاه سمنان میزبان دومین همايش بين المللي متالورژي و ریخته گری ایران

اولين جلسه كميته دومين همايش بين المللي انجمن مهندسي متالورژي و انجمن علمي ريخته گري ايران که به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می شود ، با حضور مسئولان برگزاری این همایش در محل انجمن علمي ريخته‌گري ايران برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان ، در اين جلسه زمان بندي انجام كنفرانس تصويب و اعضاي كميته علمي همايش مشخص شدند.

همچنین راهکارهاي جذب اسپانسر ، تصويب طرح‌هاي پوستر و ساير اقلام انتشاراتي همايش، برنامه ريزي براي مديريت مناسب مقالات در زمينه داوري و ارائه و اعلام زمان جلسه بعدي از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرآیندها (ریخته گری و انجماد فلزات ، شکل دهی فلزات ، جوشکاری و اتصال مواد ، متالورژی پودر ، مهندسی سطح و عملیات حرارتی ) / مواد نو ، کامپوزیت ها ، نانو مواد و بیو مواد / استخراج فلزات ، تهیه آلیاژها و سنتز مواد / مدلسازی و شبیه سازی فرآیندهای متالوژیکی / بررسی های غیر مخرب / مدیریت تولید و کیفیت استانداردها / انرژی ، چالش های آن در صنایع ریخته گری و متالورژیکی / بهداشت و ایمنی صنایع و روشهای حفظ محیط زیست و آموزش در حوزه مهندسی متالورژی و مواد از محورهای این همایش دو روزه است .

دومين همايش بين‌المللي و هفتمين همايش مشترك انجمن مهندسي متالورژي و انجمن علمي ريخته‌گري ايران هشتم و نهم آبان ماه ١٣٩٢ در دانشكده مهندسي مواد و متالورژي دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد ./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.