سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كردستان/

حرکت در خلاف مسیر نظام اسلامی منکر است / مردم هیچ منکری را نمی‌پسندند

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: مردم کردستان با کمترین منکر مخالف هستند و شرایط به گونه‌ای است که بستر برای ترویج معروفات کاملا مهیاست.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمود الله‌مرادی در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سروآباد اظهار کرد: منکرات جامعه تنها در قالب بدحجابی و بی‌حجابی خلاصه نمی‌شود بلکه اعمال برخی از مسئولان خود بدترین منکر است چرا که زمینه را برای سوءاستفاده دشمن فراهم می‌کنند.

وی اضافه کرد: دلسوزی مردم و مسئولان در بخش‌های مختلف اجتماع سبب می‌شود تا منکرات از جامعه رخت بربسته و معروفات ترویج یابند.

به گفته الله‌مرادی، حکومت اسلامی بزرگترین معروف است و دلیل آن حرکت این حکومت بر مدار ارزش‌های دین و قرآن بوده و قوانین آن نیز منطبق با قوانین الهی و قرآن است.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان خاطرنشان کرد: افرادی که در دامن استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی قرار می‌گیرند و علیه نظام اسلامی ما صحبت می‌کنند یا اینکه با این نظام عناد دارند و یا درک درستی از اسلام و ارزش‌های آن ندارند.

وی گفت: امام راحل با ایجاد یک حکومت اسلامی بساط شیطانی رژیم طاغوت را برچید و اکنون نظام اسلامی 34 سال است که با دست خالی در مقابل شیاطین ضدنظام ایستادگی می‌کند و آنها نتوانسته‌اند هیچ عمل قابل‌توجهی انجام دهند لذا حرکت در خلاف مسیر این نظام منکر است و مستوجب عذاب الهی است.

الله‌مرادی گفت: ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان رویکردی کاملا فرهنگی دارد و به عنوان متولی احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر تلاش می‌کند تا با برنامه‌های فرهنگی نسبت به تحقق این مهم اقدام کند.

وی برنامه‌های ستاد احیا استان را ریشه‌ای و زیرساختی خواند و افزود: راه‌اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی ادارات، صنوف، روستاها و محلات استان از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود.

جانشین دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در پایان به وعده الهی مبنی بر نصرت مسلمانان در جنگ با دشمنان دین اشاره کرد و بر تلاش متولیان و مسئولان شهرستان سروآباد در زمینه شناسایی آسیب‌ها و منکرات و ایجاد زمینه‌های رفع آنها و ترویج معروفات در جامعه تاکید کرد./ج1

برچسب ها: احیا ، ترویج ، نظام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.