سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتصاب غذای خانواده"الشروانه"اسير فلسطینی+تصاویر

خانواده اسیر ایمن الشروانه اعتصاب غذای نامحدود خود را در مقابل مقر صلیب سرخ در شهر الخلیل شروع کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه القدس؛ جهاد الشروانه برادر این اسیر فلسطینی تاکید کرد مادرش و شماری از افرادی که با اسرای فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کردند در مقر صلیب سرخ در شهر الخلیل اعتصاب غذای نامحدود خود را آغاز کردند تا اینکه « ایمن الشروانه» آزاد شود یا اینکه دوباره او را محاکمه کنند.

ممدوح حمامره خبرنگار این شبکه افزود بیش از دویست سی وسه روز است که « ایمن الشراونه» همچنان به اعتصاب غذای خود در زندانهای رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.

جهاد الشراونه برادر این اسیر افزود: همگان می دانند رژیم صهیونیستی درخصوص مساله برادرم سهل انگاری می کند و در حق اسرای فلسطینی ظلم و ستم بسیاری روا می دارد .

بنابراین «ایمن» به اعتصاب غذای خود ادامه می دهد و اعلام کرده است یا در این راه به شهادت می رسد یا آزاد می شود.

این شبکه افزود بعد از آزادی گلعاد شالیت دوباره ایمن الشراونه به دست نیروهای رژیم صهیونیستی بازداشت شد و اکنون با اندامی لاغر و فرتوت خود در زندان «ایلی» در بئر السبع زندانی است .

وی روزانه از سی و هفت آمپول و بیست ونه قرص استفاده می کند.

مادر ایمن الشراونه می گوید ما به اعتصاب غذای نامحدود خود ادامه می دهیم یا در این راه کشته می شویم یا زنده می مانیم . ما از تمامی جهانیان می خواهیم در کنار ما بایستند و به رژیم صهیونیستی فشار آورند تا اسرای ما را آزاد کنند.

« ابراهیم نجاجره» مدیر وزارت اسرا در الخلیل گفت:« قبل از موعد دادگاه در پرونده ایمن الشراونه هیچ گونه اتهامی وجود نداشت و ما امروز در این تحصن از رژیم صهیونیستی می خواهیم که او را آزاد کند».

همچنین این شبکه افزود خانواده ایمن می گویند بازداشت او عمدی است و او با اعتصاب غذای خود طولانی ترین اعتصاب را در تاریخ به ثبت خواهد رساند.












برچسب ها: اعتصاب ، اسیر ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.