سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور نمايندگان و وزرا

دور جديد جلسات مشترك دولت و مجلس از اواخر اين هفته آغاز مي‌شود

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دور جدید جلسات مشترک دولت و مجلس با حضور نمایندگان و وزرا از اواخر هفته جاری آغاز خواهد شد.

محمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آغاز دور جدید جلسات مشترك مجلس و دولت از اواخر هفته جاری گفت: در آخرین جلسه‌ای که با حضور سران دو قوه برگزار شد، مقرر شد که کارگروه‌های ذیل این کمیته مشترک تشکیل شوند تا در موضوعاتی مانند بحث ارز، فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، نقدینگی،‌ تورم، بهبود فضای کسب و کار و صادرات غیرنفتی کار کارشناسانه انجام دهند تا پس از جمع‌بندی، این موضوعات در جلسات مشترک دولت و مجلس مطرح شود.  
 
وی در ادامه افزود: انشاءالله پس از جمع‌بندی‌ها گزارشات کارگروه‌ها، نتایج به برگزاري جلسه مشترک موکول خواهد شد تا با حضور سران دو قوه بررسی و نهایی شود.  
 
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی در ادامه اظهار داشت: دور جدید جلسات مشترک دولت و مجلس با حضور نمایندگان و وزرا از اواخر هفته جاری شروع خواهد شد.  
 
پورابراهیمی با بیان اینکه پرداخت عیدانه و بحث فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها از جمله محورهای نشست‌های پیشین کمیته مشترک دولت و مجلس بود، اظهار داشت: در پرداخت عيدانه و درباره روش و مبلغ و کلیات آن جمع‌بندی شد و دولت در حال حاضر قانونا می‌تواند اين کار را انجام دهد اما کمیته‌های تخصصی در دولت با حضور وزرا و کمیته‌های تخصصی مجلس و همچنین مرکز پژوهش‌ها درباره اجرای فاز دوم هدفمندی کار می‌کنند که پس از جمع‌بندی و بررسی این کمیته‌ها، این موضوع در جلسات مشترک نهایی خواهد شد و ظرف این هفته یا هفته آتی نتیجه نهایی در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی اعلام خواهد شد.  
 
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: تاکنون مجلس موافقت خود را برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام نکرده است.  
انتهای پیام/س2 
برچسب ها: مجلس ، دولت ، یارانه ، عیدانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.