سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوءاستفاده قطر از بیچارگان یمنی برای ایجاد آشوب در سوریه

قطر در طرحی غیر انسانی و با تمرکز بر مستمندان یمن فقر آنان را دستاویزی قرار داده تا با تطمیع مالی جوانان خانواده های تنگ دست را برای ایجاد آشوب و ناامنی در سوریه آموزش داده و به این کشور اعزام کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الثوره آنلاین، روزنامه یمنی "الجمهور" فاش کرد حزب اصلاح این کشور که وابسته به اخوان المسلمین یمن است در اقدامی تازه به جمع آوری جوانان فقیر یمن و تعلیم آنان برای ایجاد آشوب در سوریه می پردازد.

به گفته روزنامه یمنی یکی از سران حزب مذکور که نخواست نامش فاش شود ابراز داشت: قطر سرمایه گذار این طرح(تروریستی) است. این کشور سعی دارد با شناسایی فقیرترین خانواده های یمنی و پیشنهاد رشوه مالی جوانان آنان را برای انجام اعمال تروریستی در سوریه آموزش داده و به آنجا اعزام کند، فرم عضو یابی و اخذ تعهدات کاملا سری انجام می شود.

یک منبع آگاه نیز با تایید این خبر تاکید کرد فرم های عضویابی به دست حزب اصلاح و گروه های دینی تندرو و تکفیری رسیده، هدف از این طرح تطمیع مالی خانواده های مستمند یمنی برای شرکت در جنگ همه جانبه علیه سوریه و ایجاد نا امنی و تخریب در این کشور است.

طبق اظهارات سران حزب اصلاح پس از عضویابی جوانان یمنی به دوحه فرستاده خواهند شد و ضمن دیدن آموزش های لازم از آنجا به سوریه ترانزیت می شوند!!

برچسب ها: قطر ، سوریه ، یمنی ، فقرا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.