سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار تیم فوتبال استقلال؛

نکونام ماندنی شد/ پشیمانی برهانی از مصاحبه علیه قلعه نوعی/ کمیته انضباطی مدرک خواست

جواد نکونام، هافبک تیم استقلال در شرایطی قرار دارد که هر روز صحبت از جدایی اش از استقلال می شود و این موضوع باعث این است که وی در جلسات متعددی با آبی ها مذاکره کند، آخرین اخبار استقلال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال درحالی بازی های لیگ را پشت سر می گذارند که امتیازات ایده آلی برای این تیم بدست آمده است و شرایط برای آبی ها ایده آل است، اما این اتفاق درحالی است که جواد نکونام با شرایطی خاص روبرو شده است که اوضاع را برای وی در تیم استقلال تغییر می دهد.
 
گفتنی است، جواد نکونام با اوضاعی روبرو شده است که شرایط را برای حضور وی در تیم تغییر می دهد زیرا این بازیکن با شرایطی در تیم استقلال بازی می کند که هر روز بحث جدایی اش از تیم استقلال مطرح است، و این درحالی است که وی هرچند وقت یک بار بحث حضورش در یک تیم خارج از مجموعه استقلال مطرح می شود و این دلیلی است که وی با علی فتح اله زاده وارد مذاکره شد و شرایط را مورد ارزیابی کامل قرارداد تا مشخص شود که تکلیف وی برای ادامه بازی ها مشخص شود.
 
این بازیکن با مدیرعامل تیم استقلال وارد مذاکره شده است و این جلسه شب بعد از بازی با فجر صورت گرفت و نکونام در خصوص شرایط خود در تیم استقلال، به بحث و بررسی پرداخت و مقرر شد که این بازیکن هر طور شده در تیم استقلال می ماند و تا پایان فصل این تیم را همراهی می کند.
 
نکونام اعلام کرده است که برنامه ای برای جدایی از این تیم ندارد و قصد دارد با شرایط ایده آل و خاص تیم استقلال را همراهی کند
این درحالی است که اوضاع برای ماندن وی در تیم استقلال مهیاست و وی از شرایط خود در تیم استقلال راضی است و مشکلاتش تا حدودی حل و فصل شده است و وی می تواند به حضورش در تیم ادامه دهد.
 
پشیمانی آرش برهانی از مصاحبه علیه قلعه نوعی
 
آرش برهانی، مهاجم تیم استقلال در بازی با فجر سپاسی شیراز، نیمه دوم وارد ترکیب تیم استقلال شد و با شرایط ایده آل روبرو نبود که بتواند از ابتدای بازی تیم را همراهی کند.
 
براساس این گزارش، آرش برهانی در بازی با فجرسپاسی در حالیکه تصور نمی کرد در ترکیب این تیم به میدان برود و شرایط به نفع وی تمام شود.اما در بازی با فجر سرانجام نظر مثبت قلعه نوعی را جلب کرد و توانست این تیم را همراهی کند و در ترکیب استقلال قرار بگیرد.
 
گفتنی است، این بازیکن یک گل برای استقلال به ثمر رساند تا جایگاه سابق خود را به نوعی در این تیم بدست بیاورد و بتواند با اوضاعی ایده ال برای بازی های بعدی تیم استقلال آماده شود.
 
این بازیکن که در بین مهاجمان تیم استقلال جایگاه اصلی خود را از دست داده بود درحال حاضر با اوضاع بهتری روبرو شده است و اعلام کرده از اتفاقات قبل از این بازی راضی نیست زیرا صحبتهایی از سوی وی منتشر شد و بحثهایی عنوان شد که برهانی تصور می کرد در ترکیب تیم استقلال جایی برای وی وجود ندارد اما این اتفاق رخ داد و امیر قلعه نوعی از برهانی استفاده کرد و این بازیکن نیز یک گل برای استقلال به ثمر رساند.

این در حالی است که برهانی اعلام کرد علیه امیر قلعه نوعی صحبتی عنوان نکرده است اما سرمربی استقلال چنین تصوری داشت و به این دلیل از وی در ترکیب اصلی استفاده نکرده اما این اتفاق رخ داد و برهانی در جریان تمرینات از قلعه نوعی خواست تا این موضوع را به فراموشی بسپارد زیرا قصدی در این امر نبوده و وی پاسخی به مربی استقلال نداده است .

کمیته انضباطی مدرک خواست

کمیته انضباطی، فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به شکایات و اعترض تیمها به یکدیگر شرایط خاصی را در نظر گرفته است و این در حالی است که اوضاع برای تیم استقلال طوری است که فجری ها باید مدرک و ارائه مستندات در خصوص شرایط موجود اقدامات لازم را انجام داده و برای شکایت و رسیدگی به آن اقدام کنند.

گفتنی است: استقلالی ها متهم به مذاکره با بازیکن فجر شدند اما اعضای مسئول این تیم به این موضوع اعتراض کرده و اعلام داشتند که مسئولان تیم فجر سپاسی در این خصوص به ابی ها تهمت زده اند و باید در این مورد مدرک ارائه کنند زیرا تمام صحبتها در حد حرف است و فجری ها نمی توانند این موضوع را اثابت کنند زیرا این اتفاق رخ نداده است و اعضای مسئول تیم فجر باید صحبتهای خود را پس گرفته و به این مباحث حاشیه ای علیه استقلال پایان دهند زیرا این موضوع وجود ندارد و صحت نداشته است حتی بازیکن فجر در این خصوص صحبت کرده و این موضوع را رد کرده است زیرا مدعی است که هیچ یک از اعضای تیم استقلال با وی وارد مذاکره نشوند و این موضوع عاملی است که اعضای تیم استقلال با خیالی آسوده برای بازی های آینده آماده شوند.

شایان ذکر است: اعضای تیم استقلال مدعی شدند که مدرکی از سوی فجری ها ارائه نمی شود زیرا این موضوع برای‌آبی ها حساسیت ایجاد کرده است و فجری ها باید بپذیرند که بازی مقابل استقلال را با 5 گل واگذار کردند و نباید در این خصوص حساسیت به خرج دهند بلکه باید بپذیرند که این بازی تمام شده است و آنها ناموفق بودند و سه امتیاز با آمار گل بالا از دست دادند.

ادعای جالب‌ آبی ها: استقلال برای فصل بعد مهاجم نمی خواهد

در حالی که عنوان شده است مسئولان تیم استقلال با چند مهاجم برای فصل بعد وارد مذاکره شدند و نظری یکی از نفرات است اما اعضای این تیم خبر را رد کردند.

براساس این گزارش: اعضای تیم استقلال مدعی شدند که برای فصل آینده به مهاجم نیاز ندارند زیرا در نیم فصل دوم بازیکنانی را جذب کردند که می توانند برای فصل آینده نیز این تیم را همراهی کنند به همین دلیل اصراری به جذب بازیکن در پست مهاجم نیست و شرایط به گونه ای است که اعضای تیم استقلال مدعی هستند که با بازیکنی که قرار داد دارد مذاکره ای ندادند و این موضوع اگر قرار است که اثبات شود باید فرد مورد نظر که تماسی گرفته است و یا مکالمه تلفنی از طرفین موجود باشد و به فدراسیون ارائه شود تا اثبات گردد./مح
برچسب ها: بسته ، خبری ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.