سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کل کنفدراسیون بدمینتون آسیا با پوریا دیدار کرد

"سوراساک سونگ وارکول پان" دبیر کنفدراسیون بدمینتون آسیا که روز شنبه وارد تهران شده بود، با "محمدرضا پوریا" رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این دیدار که در محل این فدراسیون برگزار شد، مسؤلان بدمینتون ایران و کنفدراسیون آسیا به تقویت همکاریهای دو جانبه این رشته ورزشی تاکید کردند.

در این دیدار دبیر کل کنفدراسیون بدمینتون آسیا از حضور بدمینتون بازان صاحب نام این رشته در این دوره از رقابتها بسیار خشنود بوده و این رویداد را از عملکرد بیست و دو دوره قبل برشمرد.

"سوراساک" همچنین از امکانات فدراسیون بدمینتون کشورمان بازدید کرده و امکانات این رشته ورزشی را بسیار مطلوب دانست.

وی همچنین از توسعه همگانی این رشته در سطح کشور و حضور فعال نوجوانان و جوانان را پشتوانه ای با ارزش برای آینده بدمینتون ایران برشمرد.

دبیر کل کنفدراسیون بدمینتون آسیا، شرایط فوق را برخاسته از عملکرد و مدیریت برنامه ریزی شده مسؤلان فدراسیون بدمینتون ایران بخصوص ریاست آن دانست که با حضوری فعال و همیشگی در فدراسیون جایگاهی مناسب را در سطح آسیا ایجاد نموده اند.

در پایان این دیدار آقای "پوریا" از دبیر کل کنفدراسیون بدمینتون آسیا که به منظور شرکت در فینال بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی دهه فجر در تهران به سر می برد، تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است که "سوراساک" دبیر کل کنفدراسیون بدمینتون آسیا و "جاسم کنزو" نایب رئیس کنفدراسیون بدمینتون آسیا روز 28 بهمن ماه جاری وارد تهران شدند تا در مراسم اختتامیه رقابتهای بین المللی بدمینتون دهه فجر که با حضور دکتر محمد عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان برگزار خواهد شد، شرکت نمایند. /زر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.