سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساکت:

با تاسیس دبیرخانه ثابت می‌توان از کشتی دفاع کرد

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان تاسیس دبیرخانه ثابت برای کشتی را از عواملی دانست که می‌شود از این رشته ورزشی دفاع کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا ساکت، پیرامون اعلام حمایت مالی این باشگاه از جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی در تهران و دلیل آن اظهارکرد: کشتی پر افتخارترین رشته برای ایران در مسابقات جهانی و المپیک بوده است و مشکلاتی برای برگزاری مسابقات معتبر جام جهانی در تهران وجود داشت و با توجه به صحبت‌های محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، گروه صنعتی فولاد ماهان اصفهان اراده کرد که به صورت اسپانسر مالی وارد صحنه شود تا به این وسیله زمینه شکوفایی بیشتر کشتی رقم بخورد.

ساکت از قهرمانان کشتی به عنوان قهرمانان مظلوم نام برد و عنوان کرد: این ورزشکاران و به خصوص فرنگی کاران با حمایت کمی روبه رو هستند تا این کشتی گیران با آرامش خاطر بیشتری بتوانند در مسابقات داخلی و خارجی شرکت کنند.

وی همچنین در ارتباط با حذف کشتی از المپیک گفت: این قضیه در مراحل نخستین خود قرار دارد و تا عملیاتی شدن زمان زیادی دارد، همچنین با توجه به اینکه یک خیزش بین المللی در برابر این تصمیم به وجود آمده معتقدم با تشکیل یک دبیرخانه ثابت در کمیته ملی المپیک و در فدراسیون کشتی برای رایزنی، تدوین مستنداتی از میزان تأثیر این رشته در کشورهای مختلف، تعاملات با تمام کشورهایی که رشته کشتی در آن‌ها فعال است و تلاش برای متقاعد کردن مسؤولان جهانی المپیک می‌تواند نتیجه مثبتی داشته باشد. /زر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.