سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير کل دفتر استانداردهاي فرودگاهي تاکيد کرد:

استقرار سیستم مدیریت ایمنی تا پایان سال میلادی

برای نهادینه کردن ایمنی در فرودگاه‌های کشور باید در تمام سطوح، تلاشی همه‌جانبه داشت.

به‌ گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط ‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور «عليرضا عسکری»؛ مديركل دفتر استانداردهاي فرودگاهي با بیان این مطلب گفت: استقرار سیستم مدیریت ایمنی(sms) یکی از دغدغه‌های مدیران ارشد شرکت فرودگاه‌هاست که دغدغه باید در تمام سطوح وجود داشته باشد.

وی با اعلام اینکه بر اساس الزامات ایکائو می‌بایست فرودگاه‌ها را به سیستم مدیریت ایمنی مجهز کنیم افزود: برای استقرار سیستم ایمنی چند مولفه و شرط را باید در نظر داشت.

عسکری، تعهد مدیریت عالی شرکت و مدیران فرودگاهی و ستادی را یکی از شروط لازم جهت استقرار سیستم ایمنی برشمرد و تصریح کرد: ایمنی باید به عنوان یک اصل پذیرفته شود و تعهد مدیران به این امر می‌تواند بسیاری از موانع را از میان برده و زمینه‌ساز استقرار ایمنی شود.

استفاده از تیم ایمنی مجرب، شایسته، علاقه‌مند و باانگیزه از دیگر موارد مورد تاکید مديركل دفتر استانداردهاي فرودگاهي بود. وی در این زمینه گفت: با استفاده از تیم مجرب و باانگیزه می‌توان ضریب ایمنی را افزایش داده و دستاوردهای بهتری داشت.

"تولید و مدیریت اطلاعات ایمنی"، "تضمین ایمنی"، "اندازه‌گیری و نظارت"، "رسیدگی و تحقیق در مورد رویدادهای ایمنی"، "آموزش"، "ارتباطات موثر"، "بررسی مخاطرات و مدیریت ریسک" و مدیریت تغییرات از دیگر عواملی مورد اشاره جهت استقرار سیستم sms بودند که مورد تاکید مديركل دفتر استانداردهاي فرودگاهي قرار گرفت.

گفتنی است؛ شرکت فرودگاه‌های کشور تا پایان سال 2013 میلادی می‌بایست زمینه استقرار sms را فراهم کند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.