سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

مصوبات هیات رئیسه اعلام شد

نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صبح امروز با حضور کلیه اعضا در دفتر رئیس فدراسیون برگزار و مصوبات آن از سوی اعضای هیات رئیسه اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،

- کلیات آئین نامه کارگزاران رسمی فدراسیون فوتبال در امر نقل و انتقالات داخلی مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد از فصل 92-93 به مورد اجرا گذاشته شود.

- آئین نامه نقل و انتقالات لیگ های برتر و دسته اول توسط کمیته حقوقی و تدوین مقررات بازنگری خواهد شد و در جلسه آتی هیات رئیسه لیگ برتر مطرح تا از فصل آتی به مورد اجرا گذاشته شود.

- بودجه و برنامه عملیاتی سالیانه باشگاههای لیگ برتر در ابتدا باید به تائید هیات مدیره باشگاه رسیده و پس از آن به تصویب سازمان لیگ برتر برسد و این مصوبه از فصل آتی 93-92 لازم الاجراست.

- باتوجه به الزامات AFC، افسر امنیتی باشگاههای لیگ برتر باید از طریق سازمان لیگ برتر به کمیته امنیت فدراسیون فوتبال معرفی و پس از تصویب فدراسیون، همکاری خود را با باشگاه مربوطه درچهارچوب وظایف خود  و زیر نظر مدیر عامل باشگاه انجام دهد.

- تیمهای صعود کننده ا زلیگ دسته اول به لیگ برتر در صورتی که دارای شاخص ها و استاندارد های تعریف شده از سوی سازمان لیگ برتر و مراجع بالا نباشد، مجوز حضور در لیگ حرفه ای را کسب نخواهد کرد.

- پیرو مصوبات قبلی هیات رئیسه سازمان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال، موکدا اعلام می شود فصل آتی لیگ برتر با 16 تیم واجدالشرایط برگزار خواهد شد.

- مقرر شد مهدی تاج به عنوان نایب رئیس دوم و رئیس کمیته مسابقات در مجمع آتی به اعضا معرفی شود.

- اعضای کمیته فوتبال ساحلی به شرح خرمی، عباسی و ملک آباد مورد تائید اعضای هیات رئیسه قرار گرفت.

- حجت الاسلام علیپور، حجت الاسلام ناصری پور، محمود ممتاز، مهرداد حاجی خانی، محمدرضا تهرانی و شادنوش به عنوان اعضای کمیته فرهنکی منصوب شدند.

- محمد مهدی دادرس به عنوان عضو کمیته استیناف انتخاب شد.

- با تائید اعضای هیات رئیسه ، مجمع سالیانه فدراسیون در اواخر تیر ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.