سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

نوآوری دانش‌آموزان آرمان بزرگ سند تحول بنیادین است

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: نوآوری و خلاقیت دانش‌آموزان آرمان بزرگ سند تحول بنیادین در مقطع ابتدایی است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،غلامرضا محمدقاسمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح جشنواره جابربن‌حیان در زاهدان اظهار داشت: دست ساخته‌ها و ابتکارات دانش‌آموزان ابتدایی در قالب جشنواره جابربن‌حیان، حاصل تفکر و تلاش دانش‌آموزان و همکاران در راستای تحقق نظام جدید آموزش ابتدایی است.

وی افزود: امیدواریم طراحی و تداوم چنین جشنواره‌هایی زمینه بروز استعدادهای خلاق دانش‌آموزان را فراهم می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: نزدیک به سه ساعت دست ساخته‌ها و ابتکارات دانش‌آموزان را بازدید و از نزدیک با داش‌آموزان و ابداعاتشان آشنا شدیم.

مسابقات فرهنگی و هنری باعث خلاقیت دانش‌آموزان می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز در مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان و سیزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر که در سالن اجتماعات دبستان جابر‌بن‌حیان برگزار شد گفت: این دوره از مسابقات در دو بخش حضوری و غیرحضوری در 17 رشته به مدت دو هفته برگزار می‌شود.

علی فقیهی افزود: این مسابقات در 17 رشته دانش‌آموزی شامل فرهنگی، ادبی، پژوهشی، هنرهای آوایی فیلم، هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: موضوعات این دوره از مسابقات تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، پرسش مهر ریاست جمهوری با عنوان «برای زندگی، مکتب و جامعه خود چه برنامه‌هایی دارید؟» است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: این مسابقات در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه برگزار می‌شود./ک

برچسب ها: دانش آموزی ، تحول ، نو آوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.