سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکندری: لیگ شطرنج پویاتر از هرسال برگزار شد

رئیس سازمان لیگ فدراسیون شطرنج گفت: خوشبختانه سطح کیفی مسابقات امسال نسبت به سنوات گذشته بسیار بالا بود.

فریدون اسکندری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در ترکیب تیم ها حضور شطرنج بازان جوان و نوجوان که آینده این رشته را درسطح کلان را تأمین می کند بسیار پررنگ و همه جانبه بود.
 
رئیس سازمان لیگ فدراسیون شطرنج گفت: لیگ امسال از نظر فنی و سطح کیفی بسیار قابل قبول بود به طوری که وضعیت تیم قهرمان تا دقایق پایانی رقابت هابه طور دقیق و کامل مشخص نبود.
 
وي اظهار داشت: ما این فشردگی سطح فنی بازیها را علاوه بر مسابقات پسران در بخش بانوان هم شاهد بودیم. حضور شطرنج بازان خارجی در ترکیب تیم پتروشیمی بندر امام در نیم فصل نخست مسابقات لیگ شطرنج بانوان(جام فرزانگان) سطح مسابقات را تا حدقابل توجهی ارتقا داد این امر باعث شد تا آنها با اقتدار قهرمان شوند.
 
رئيس سازمان ليگ فدراسيون شطرنج یادآور شد: مسابقات لیگ شطرنج در بخش مردان یازدهمین دوره خود را دنبال می کرد تعدادمدعیان این پیکارها تاحدی بودکه تیم تهران با ترکیبی از اساتید بزرگ و مدعی به عنوان قهرمای نرسید و جایگاه دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد و بابالی ها به عنوان مدعی جدید مسابقات باشگاهی شطرنج به مقام قهرمانی دست پیدا کردند.
 
اسکندري تصریح کرد: در بخش بانوان تیم پتروشیمی بندرامام که شادی پریدر به عنوان کاپیتان در ترکیب این تیم حضور داشت با 13 اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم جدول رده بندی قهرمان شد.
 
وی گفت: حضور پررنگ ملی پوشان در رقابت های لیگ باعث حفظ آمادگی فنی آنها شد به طوری که لیگ برای آنها به مثابه اردوی تدارکاتی محسوب می شد./مح

برچسب ها: فدراسیون ، لیگ ، شطرنج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.