سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرونده سياه نوه عجوزه پير انگليس+ تصاوير

هري نوه عجوزه پير انگليس به علت رفتارهاي غيراخلاقي خود همچنان هدف انتقاد رسانه ها حتي رسانه هاي انگليس است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي، رسانه هاي انگليس اخيرا القابي از جمله "گستاخ، بي احساس، خشن و احمق" را به هري نسبت مي دهند.

نگاهي به سابقه اين فرد 28 ساله نشان مي دهد که او شايسته القابي بيشتر از اينهاست. هري مدعي است که در بيست هفته حضورش در افغانستان ستيزه جويان را کشته است. بسياري اين ادعاي او را زير سؤال مي برند و مي گويند او از کجا مي داند کساني که کشته است واقعا عضو طالبان بوده اند. حتي  حکمتيار نيز از او انتقاد کرده است. او به نشريه تلگراف چاپ انگليس گفت شاهزاده هري، شغالي است که هنگام شکار افغانهاي بي گناه مست بوده است. 

توصيف حکمتيار از هري به عنوان "شغالي مست" چندان هم چيز جديدي نيست زيرا او چندين بار رفتارهاي جنجال برانگيز در هنگام مستي از خود نشان داده است که بازتاب گسترده اي در رسانه هاي انگليس و بين المللي داشته است. مستي هاي او سبب شده بود تا در اوايل سال 2000 لقب بچه وحشي و سرکش را يدک بکشد.

اوت گذشته نيز تصاوير عريان هري مست در کنار يک زن عريان در هتلي گرانقيمت در لاس وگاس آمريکا به سرعت در رسانه ها و اينترنت منتشر شد.

در سال 2005نشريه سان چاپ انگليس هري را نازي لقب داد زيرا او در يک ميهماني نشان نازيها را به بازوي خود بسته بود.

پيش از اين نيز هري به علت نوشيدن مقدار زيادي مشروبات الکلي در خياباني در بوئنوس آيرس آرژانتين بيهوش شده بود.

در سال 2002 نيز هري به علت اعتياد به ماريجوانا و الکل به مراکز بازپروري فرستاده شده بود. او در آن زمان فقط 16سال سن داشت.  

برخي معتقدند اعزام هري به افغانستان براي اين بود که توجه رسانه ها از رسوايي ها او منحرف شود اما او در افغانستان نيز رسوايي ديگري به بار آورد.

برچسب ها: انگلیس ، هری ، رسوایی ، مست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.