سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرویز شیخ طادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جشنواره فجر سی و یکم،‌ یک جشنواره تلویزیونی بود

جشنواره سی ویکم بدلیل وجود آثار بی کیفیت و در حد تله فیلم تنها یک جشنواره تلویزیونی بود.

پرویز شیخ طادی کارگردان، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران تحلیل و ارزیابی خود را از جشنواره سی و یکم اینگونه عنوان کرد: جشنواره سی و یکم بدلیل ارائه آثار با ارزش و خوب از جوانان، جشنواره خوبی بود ولی اکثر فیلم ها گویا در یک جشنواره تلویزیونی شرکت کرده بودند و در حد و اندازه پرده سینما نبودند.
وی افزود: در دنیایی زندگی می‌کنیم که در مقابل رقبای خود بسیار عقب هستیم و آثارمان در خور سینما نیست.
شیخ طادی ادامه داد: دسته بندی نیروی انسانی در بین دست اندرکاران و سینماگران وجود ندارد تا طبق برنامه هر فردی که در حوزه بخصوص خود کار کند براساس آن دسته بندی شود.
وی تصریح کرد: شایسته است با برنامه ریزی از نیروهایمان استفاده کنیم اما در حال حاضر بهره از آنها فقط به احتال و شانس بستگی دارد.
شیخ طادی اظهار داشت: جشنواره نمی‌تواند به سیاست های سینما جهت دهد بلکه جشنواره تنها یک ویترین است.
وی در خصوص قضاوت داوران در جشنواره سی و یکم عنوان کرد: تنها برای حرمت داوران، باید حداکثر ضریب خطا در داوری پایین بیاید مثلا هر فرد براساس تخصص خود اظهار نظر کند و تنها روی تخصص خود متمرکز شود.
شیخ طادی در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره سی و یکم یک جشنواره تلویزیونی بودو به لحاظ جذب سرمایه بعید می دانم آثار در خور توجه ای برای سینمای ایران در سال 92 وجود داشته باشد و سینماداران باید نظرسنجی کنند که آیا حاضر هستند بابت اکران این آثار بلیطی خریداری شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.