سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري نشست مشترک دولت و مجلس سوريه

هيئت دولت و مجلس سوريه نشست مشترک تشکيل دادند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيون سوريه ؛‌ دولت و مجلس سوريه يکشنبه نشست مشترک تشکيل دادند تا وضع اقتصادي ، خدماتي و گامهاي مربوط به گفتگوهاي ملي را بررسي کنند.

رئيس مجلس سوريه يکشنبه گفت تروريسمي که سوريه با آن مواجه است از خارج حمايت مي شود تا اين کشور و زيرساختهاي آن و تأسيسات نفتي اش  را نابود کند .

 جهاد لحام در ابتداي جلسه مشترک هيئت دولت و مجلس سوريه که در مقر مجلس تشکيل شده است تا وضع اقتصادي ، خدماتي و گامهاي مربوط به گفتگوهاي ملي را بررسي کند ، گفت : جامعه سوريه يک نمونه  از همزيستي مسالمت آميز است و به نيروهاي اهل ظلمت اجازه داده نخواهد شد  تاريخ سوريه را به بازي بگيرند .

لحان افزود ما براي حفظ وحدت و کرامت انسان که با فتواهايي به نام دين از بين مي رود در مقابل يک چالش بزرگ هستيم در حاليکه دين از چنين فتواهايي مبرّاست. ما بايد همه تلاش خود را در چارچوب برنامه حل وفصل سياسي بحران در سوريه به کار بگيريم و براي فعالسازي گفتگوهاي ملي تلاش کنيم زيرا تنها راه برون رفت از بحران در سوريه است .

گفتني است شبکه تلويزيوني العالم نيز لحظاتي پيش در خبري فوري از انهدام يک خودروي بمب گذاري شده در منطقه زاکيه درحومه دمشق خبر داد و افزود يک عامل انتحاري اين خودرو را هدايت مي کرد.


                                             

                                                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: سوریه ، نشست ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.