سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم ملی جوانان جودو خبر داد:

احتمال اعزام جوانان به اردوی مشترک برون مرزی

مربی تیم ملی جوانان جودو گفت: مشغول رایزنی هستیم تا جوانان را به اردوی مشترک برون مرزی اعزام کنيم.

علی معلومات در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعلام کرد: قرار است جوانان جودو که در حدود 50 نفر از برگزیدگان در مسابقات قهرمانی کشور و مدعیان هستند روز پنجشنبه دهم اسفند ماه با یکدیگر روبه رو شوند تا در نهایت برای هر وزن 3 نفر انتخاب خواهند شد تا به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

وی تصریح کرد: ممکن است در بعضی ازا وزان تعداد نفرات بیشتری دعوت شوند که این با نظر عطاء اله عباس نژاد سرمربی تیم ملی و آرش میراسماعیلی مدیر تیم های ملی خواهد بود قرار است جوانان در اردوی مشترک بزرگسالان همراه تیم های خارجی تمرین کنند.

معلومات با بیان اینکه جوانان جودو تاکنون سه مرحله اردوی آماده سازی را پشت سرگذاشته اند در خصوص مرحله بعدی اردوی جوانان گفت: قرار است جوانان در کمپ تمرینی تهران(اردوی مشترک تیم ملی جودوی کشورمان با کشورهای خارجی است)شرکت کنند تا ضمن تمرین با ورزشکاران خارجی و ایرانی بزرگسال خود را محک زده و بازیشان نیز پیشرفت کند.

مربی تیم ملی جوانان درباره رقابت های پیش روی جوانان بیان کرد: مشغول رایزنی هستیم که پس از عید سال 92 اردوی مشترک برون مرزی برای جوانان داشته باشیم ضمن اینکه یک مسابقه ورلد کاپ را هم در پیش دارند پس از آن هدف اصلی ما مسابقات آسیایی و جهانی است که قطعا شرکت خواهیم کرد.

جودوکار باسابقه کشورمان در خصوص وضعیت جوانان جودو گفت: زمانی که ما تیم ملی را در اختیار گرفتیم به جز 2 یا 3 نفر سایر نفرات در حد صفر بودند اما با تمرین در اردوهای مختلف سطح بازیشان بسیار بهتر شد تاجایی که فکر می کنم اگر شرایط پیش می آمد و ما در مسابقات آسیایی شرکت می کردیم جزو 3 تیم برتر می شدیم. اکنون هم وضعیت جوانان رضایت بخش است./مح

برچسب ها: تیم ملی ، جوانان ، جودو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.