سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی امامزادگان شاخص استان تهران برای دوستداران اهل بیت (ع)

همزمان با میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع) ویژه برنامه ای به همین مناسبت در بقاع متبرکه استان تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اوقاف استان تهران همزما با میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع) ویژه برنامه ای در بقاع متبرکه شاخص استان تهران برگزار می شود.
بنابراین گزارش در آستان مقدس امام زاده حضرتین (ع) شهر قدس این مراسم سه شنبه شب با قرائت دعای توسل بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.
همچنین در آستان مقدس عماد الدین (ع) این مراسم با جشن تکلیف بیش از 120 نفر از دانش آموزان دختر مدارس رباط کریم از ساعت 9 تا 11 صبح برگزار می شود.
در شهرستان فیروزکوه نیز مراسم مولودی خوانی میلاد امام حسن عسگری (ع) در ‌آستان مقدس امامزاده اسماعیل بعد از نماز مغرب و عشا و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اسفندیای و مداحی شایسته پور برگزار می شود.
گفتنی است در آستان مقدس امامزادگان باقر و سید لطیف (ع) و امامزاده عقیل (ع) اسلامشهر ، شیخ صدوق (ره) امامزاده ابوالحسن (ع) و عبدالله شهر ری، امامزادگان اسماعیل (ع) و هادی (ع) و بی بی سکینه (س) شهریار در امامزادگان میر سلیم (ع) ،‌عبدالله (ع) و خواجه سلطان احمد (ع) لواسان، صالح (ع) تجریش، قاسم (ع) گلابدره، امامزادگان  اسماعیل (ع) و علی اکبر (ع) ، چیذر، امامزادگان صالح (ع) و مصیب (ع) و ابوطالب (ع) فرحزاد، امامزادگان سید فتح الله (ع) ورامین، امامزادگان سید نصرالدین (ع) و زید (ع) و حسن (ع) بازار تهران، امامزاده جعفر (ع) پیشوای ورامین و امامزاده بی بی سکینه ملارد در شب و روز ولادت این ویژه برنامه با سخنرانی و مداحی برگزار می شود./ل
برچسب ها: میلاد ، حسن عسگری ، ملارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.