سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از دو هزار متر عملیات اصلاح هندسی در منطقه 6

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 6 از اجرای عملیات اصلاح هندسی و پیاده رو سازی در 14 محل به متراژ 2 هزار و 200 متر در سطح منطقه خبر داد.

اسدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:  در راستای روان سازی عبور و مرور و افزایش ایمنی در سطح معابر و پیاده رو ها، عملیات اصلاح هندسی و پیاده رو سازی در 6 ماهه دوم سال در سطح منطقه انجام گردید.
 وی در ادامه تصریح کرد: این طرح با هدف روان سازی عبور و مرور و افزایش ایمنی در سطح معابر و پیاده رو ها و مناسب سازی معابر در 14 محل در سطح منطقه به متراژ 2 هزار و 200 متر طول انجام گرفته است.
اسدی در ادامه اظهار داشت:  با اجرای این طرح ها و اصلاح هندسی ، مشکلات و گره های ترافیکی در 14 نقطه از منطقه مرتفع می گردد.
وی در ادامه با اشاره به فازهای اجرایی این طرح اظهار داشت:  میدان هفت تیر ابتدای خیابان مفتح، خیابان کارگر، خیابان شهید بهشتی، گاندی، خیابان شهید گمنام، خیابان ابن سینا و سربداران از جمله مکان هایی هستند که عملیات اصلاح هندسی  معابر با هدف رفع گره ترافیکی در آن ها انجام شده است.
وی در ادامه با اشاره  به دیگر اقدامات انجام شده در این راستا عنوان داشت: در همین راستا این معاونت اقدام به تعویض و نوسازی 10 هزار متر طول گاردریل و تجهیزات ایمنی مربوط  در 6 بزرگراه اصلی منطقه نموده که از این جمله می توان به نصب تجهیزات ایمنی  و گاردیل در زیر گذر تقاطع شهید گمنام و بزرگراه کردستان اشاره کرد.
اسدی  خاطر نشان کرد:  همچنین جهت جلوگیری از تداخل حرکتی خودروها  و عابرین پیاده و تردد ایمنی شهروندان کاهش تصادف جرحی 3 هزار متر  طول نرده ایمنی در خیابان ها و معابر سطح منطقه انجام شده است./ز
برچسب ها: اصلاح ، هندسی ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.