سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

وظیفه ما شناسایی سادات مستعد و پرورش مادی و معنوی آن ها است

مدیر عامل موسسه خیریهآلاء در نخستین گردهمایی طلاب علویه استان اصفهان گفت: وظیفه ما این است که سادات مستعد را شناسایی و زمینه های رشد مادی و معنوی آن ها را فراهم کنیم تا بتوانند رسالت خویش را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمد صالح طیب نیا با تبریک ایام الله دهه فجر به معرفی مؤسسه خیریه آفاق لقای آفتاب (آلاء) و مرکز عترت ماندگار نبوی پرداخت و اظهار کرد: این مؤسسه یک مؤسسه خیریه است که تلاش کرده با رویکردی متفاوت به مسائل خیر نگاه کند.

مدیر عامل موسسه خیریه آلاء گفت: نگرش این مؤسسه بر این بوده است که به مسایل خیر و معضلات اجتماعی و مسایل فرهنگی جامعه با نگاهی عمیق تر و علمی تر نگاه کند و به مسایلی بپردازد که برای کشور و نظام اسلامی و همچنین برای جهان اسلام دارای اولویت هستنندو مورد غفلت واقع شده اند، در حالی که بسیار حائز اهمیت هستند.

وی افزود: یکی از این مسایل بحث تربیت نیروی انسانی بوده که در حوزه های مختلف نیاز به تربیت نیروی انسانی داریم.

طیب نیا با اشاره به اینکه در حال حاضر هفت مرکز زیر مجموعه این مؤسسه هستند بیان کرد: یکی از این مراکز، مرکز تربیت مبلغ و تبلیغ بین الملل است که در قم فعالیت می کند و بیشتر با محوریت طلابی است که مقطع سطح را تمام کرده اند و در یک زبان خاص تخصص ویژه دارند.

مدیر عامل آلاء گفت: یکی دیگر از این مراکز مدرسه علمیه خاتم الاوصیا است که در قم فعال بوده و دیگری آستانه مقدسه حضرت زینب (ع) است که حدود یکسالی است که تولیت آستانه مقدسه امامزاده زینبیه را در دست گرفته و فعالیت های فرهنگی و عمرانی در آن را شروع کرده است.

طیب نیا اظهار کرد: مرکز مراقبت های حمایتی و تسکینی است که بیشتر ناظر به تربیت نیروی انسانی و رسیدگی به بیماران سرطانی است.

وی افزود: یکی دیگر از مراکز ما یک دانشگاه جامع علمی و کاربردی است که در برخی از رشته های مورد نیاز مشغول به کار است و به دنبال این هستیم که رشته های جدیدی در حوزه مدیریت امور خیر، تربیت مادران و رشته های دیگری که کمتر به آن پرداخته شده است تعریف کنیم.

مدیر عامل آلاء ادامه داد: مرکز دیگر ما مرکز عترت ماندگار نبوی است اظهار کرد: وظیفه ما این است که سادات مستعد را شناسایی کنیم و زمینه های رشد مادی و معنوی آن ها را فراهم کنیم تا بتوانند رسالت خویش را انجام دهند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.