سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقيقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تعدادي از اخلال‌گران 22 بهمن قم با قید وثیقه آزاد شدند

رئیس کمیته ویژه مجلس برای بررسی حوادث قم از آزادي تعدادي از اخلال‌گران و مسببان حوادث قم با قيد وثيقه خبر داد.

منصور حقيقت‌پور نماينده مردم اردبيل، سرعين و نمين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه روز گذشته(شنبه) كميته پيگيري حوادث 22 بهمن در قم گفت: روز گذشته با رئيس شوراي تامين استان قم در اين استان جلسه‌اي برگزار شد كه طي آن اعلام شد با احضار اخلال‌گران و ضبط اظهارات آنان تعدادي از اين افراد با قيد وثيقه آزاد شدند.

وي در ادامه افزود: همچنين جلساتي با استاندار و امام جمعه شهر مقدس قم برگزار شد و ما با برگزاري اين جلسات بدنبال اين هستيم كه بدانيم آيا تدابير مناسبي در آن روز اتخاذ شده بود و  اينكه پيش‌بيني تهديدات وجود داشته يا نه.

عضو كميسيون امنيت ملي اضافه كرد: در جلسات كميته ويژه مجلس برای بررسی حوادث قم با مسئولين اين استان اين موارد را به بحث خواهيم گذاشت تا به نتيجه و جمع‌بندي دقيقي دست پيدا كنيم.

وي ادامه داد: اعضاي اين كميته فردا(دوشنبه) مجددا به قم خواهد رفت و ضمن نشست با دستگاه قضايي ملاقاتي نيز با دستگيرشدگان خواهند داشت.

گفتني است منصور حقيقت‌پور، مهدي دواتگري، سيدحسين نقوي حسيني و جواد جهانگيرزاده به عنوان نماينده كميسيون امنيت ملي مجلس و مسئول پيگيري وقايغ 22 بهمن قم هستند.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: قم ، اخلال گران ، وثیقه ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.