سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بالغ بر 4 هزار روحانی در خدمت آبادانی روستاها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بالغ بر 4 هزار روحانی مستقر در روستاها و مناطق محروم علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی، تبلیغی و ارائه مشاوره دینی در عمران و آبادانی روستاها فعالیت می کنند.


علی دارابی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: عملکرد دفتر برنامه ریزی آموزش های تخصصی به طور خاص در راستای دانش افزایی و توانمندسازی اقشار تأثیرگذار که شامل روحانیون مستقر در مناطق محروم و روستایی کشور و به عنوان نیروهای خط مقدم جبهه های تبلیغی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: بیش از 4 هزار نفر روحانی مستقر در سراسر کشور به صورت تمام وقت در محل حوزه تبلیغی خود حضور دارند و در خانه های که در اختیار دارند در خدمت اهالی روستا یا مناطق محروم هستند و به ارائه خدمات فرهنگی و تبلیغی و ارائه مشاوره دینی می پردازند.

دارابی در ادامه با اشاره به نحوه تأثیرگذاری این اشخاص در حوزه عمران و آبادانی روستا اظهار داشت: روحانیون مستقر در روستاها و مناطق محروم با عضویت در شورای اسلامی روستا و در برخی مواقع به عنوان رئیس شورای اسلامی روستا علاوه بر خدمات تبلیغی در خدمات عمرانی و آبادانی روستا فعالیت می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:: جریان جذب روحانیون به صورت استانی و با توجه به نیازها و موقعیت جغرافیایی در استان صورت می گیرد./ز
برچسب ها: روحانی ، تبلیغ ، مشاوره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.