سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالحي به باشگاه خبرنگاران خبر داد

اعزام دانشجويان بسيجي به اردوي راهيان نور

"مسئول بسيج دانشگاه اصفهان" از برپايي اردوي راهيان نور اين دانشگاه در روزهاي چهاردهم الي نوزدهم اسفند ماه در خوزستان خبر داد.

"علي صالحي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از اعزام اردوي راهيان نور به خوزستان خبرداد و گفت: دانشجويان بسيجي دانشگاه اصفهان متشکل از خواهران و برادران به منظور گراميداشت ياد و خاطره شهداي لشکر چهارده امام حسين(ع) و احياي فضاي معنوي پادگان "دارخوئين" در يک اردوي پنج روزه شرکت خواهند کرد.

وي افزود: "حجت‌الاسلام علي تقوي" مسئول نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه اصفهان و "سردار يکتا" مسئول سابق ستاد راهيان نور از جمله افرادي که به عنوان سخنران همراه دانشجويان در اين سفر حضور خواهند داشت.

اين فعال دانشحويي به پيام اصلي اردوي راهيان نور بسيج دانشگاه اصفهان در خوزستان اشاره کرد و بيان داشت: توجه به منويات مقام معظم رهبري در اصلاح و اجراي "سبک زندگي" و ياد و خاطره "شهداي 8 سال جنگ تحميلي" از جمله پيام‌هاي اساسي دانشجويان در اين اردو است.

مسئول بسيج دانشگاه اصفهان گفت: سفر بيش از 370 نفر از دانشجويان بسيجي دانشگاه اصفهان به سمت شهرهاي مختلف استان خوزستان در روزهاي چهاردهم الي نوزدهم اسفند ماه صورت مي‌گيرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دانشگاه ، راهیان ، نور ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.