سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

حل مشکلات کارگران دغدغه کمیسیون کارگری بوشهر است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: کارگران به عنوان تولیدکنندگان واقعی در عرصه اقتصادی کشور نقشی کلیدی در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند و حل مشکلات آنان از دغدغه‌های کمیسیون کارگری است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد حسن پرآور صبح امروز در جلسه کمیسیون امنیت کارگری استان بوشهر اظهار داشت: به دلیل همت و تدبیر مسئولان و تلاش همه جانبه، کمبود بودجه نتوانست خللی در عزم راسخ و روحیه استوار مسئولان و کارگران ایجاد کند .

وی افزود: کارگران به عنوان تولیدکنندگان واقعی در عرصه اقتصادی کشور نقشی کلیدی در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند و حل مشکلات آنان از دغدغه‌های این کمیسیون است که باید در راستای حل مشکلات این قشر تلاش مضاعف از سوی مسئولان صورت گیرد.

 پرآور با تاکید بر اینکه کمیسیون کارگری با رویکرد حل معضلات محیط‌های کارگری به دنبال حفظ ثبات و تعادل است، تصریح کرد: با تعامل منطقی میان کارفرما و پیمانکار می‌توانیم بدنبال حل مشکل مطالبات این قشر باشیم.

معاون استاندار بوشهر ادامه داد: با افتتاح حساب مشترک بین کارفرما و پیمانکار می‌توانیم معوقات و مطالبات این قشر را پرداخت کنیم.

وی بر شناسایی آخرین وضعیت محیط‌های کارگری مشکل دار استان، پرداخت مطالبات معوقه کارگران، عیدی و بیمه آنان حداکثر تا بیستم اسفند ماه، پرداخت حقوق معوقه کارکنان شهرداری‌های دچار مشکل، برگزاری یک جلسه با قید فوریت از سوی فرمانداری شهرستان بوشهر برای حل مشکلات شرکت صدرا، پرداخت مطالبات کارکنان گروه صنعتی مبارک از سوی مدیریت این مجموعه صنعتی، پرداخت مطالبات آبداران و شرکت کوپال بتون و پرداخت حقوق کارکنان قرارگاه خاتم تاکید کرد./ج1

برچسب ها: بوشهر ، کمیسیون ، قرارگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.