سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

مانور مدیریت بحران بر روی دستگاه حفاری خشكی 25 فتح برگزار شد

رییس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شركت ملی حفاری ایران گفت: این اداره باهدف افزایش سطح آگاهی كاركنان عملیاتی، اقدام به برگزاری هجدهمین مانور مدیریت بحران بر روی دستگاه حفاری خشكی 25 فتح كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، مهندس ناصر حمیداوی دراین باره توضیح داد: این تمرین ها به منظور بالا بردن ضریب ایمنی و آمادگی كاركنان مستقر بر روی دستگاه های حفاری در هنگام حوادث احتمالی از جمله فوران چاه ها برگزار می شود.

وی افزود: در این مانورها عملكرد كاركنان مورد ارزیابی قرار می گیرد و سرعت عمل و انجام بموقع وظایف هریك از افراد بر اساس مسوولیت ها از جمله شاخص های مورد اهتمام مدیریت اچ. اس.یی است.

حمیداوی اظهار كرد: این اداره در چارچوب برنامه، این آموزش ها را بر روی دستگاه های حفاری خشكی و دریایی و دیگر بخش های مرتبط با خدمات فنی برگزاری می كند و تلاش دارد تا آموزش های اچ. اس.یی به عنوان بخشی ازكار تخصصی در میان كاركنان نهادینه شد.

رییس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شركت ملی حفاری ایران، دستیابی به شاخصه های مورد نظر در هیجدهمین مانور را خوب ارزیابی كرد و گفت: این تمرین های از كمیت و كیفت مناسبی برخوردار بوده است.

وی یادآور شد: تمرین ها در این مرحله روی فوران چاه های نفت و گاز، آتش سوزی و آلوده شدن محیط زیست و شتاب بخشی در مهار این حوادث متمركز است.

شركت ملی حفاری ایران با داشتن 72 دستگاه حفاری دریایی و خشكی و ارایه خدمات فنی و مهندسی به بیش از یكصد دكل حفاری، افزون بر 90 درصد عملیات حفاری و خدمات فنی و مهندسی صنعت حفاری را در مناطق خشكی و دریایی استان های نفت خیز كشور بر عهده دارد./س
برچسب ها: مانور ، مدیریت ، حفاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.